• Swn

BIM November 2024

Hej alla!
    ny i tråden och är på vår andra månad att testa bli gravid. Jag har BIM 26/11 på tisdag. Symtom är vaknar massa på natten, har en tung känsla i nedre delen av magen, massa mensvärk/växtvärk, ömma bröst, känner mig stressad på insidan, andfådd, kissar oftare och mycket drömmar. 

vi har tidigare fått hjälp att bli gravida så vi hoppas på ett mirakel denna gången att vi klarar det själva. 

lycka till alla! 

• Swn

Jag är gravid! Testade för två dagar sedan på ÄL+10 men fick neg, idag ÄL+12 blev det positivt. Vilken lycka! vi Har fått hjälp att bli gravida dom 2 senaste gångerna pga sekundär infertilitet men denna gången tog det sig på andra försöket utan hjälp. Längtar efter att berätta för mannen 🥰 BF 4/8 ❤️

• Swn
    sifr90 skrev 2024-11-24 11:25:13 följande:
    Tre test senare (fre, lörd, söndag) och så såg det ut så här nu på morgonen ( th) och jag börjar sakta tro att det faktiskt är sant! Helt galet 😍 var så rädd för ms eftersom att det inte stigit ordentligt förrän idag under senaste 5-6 dagarna. BIM+1 idag 
    Stort grattis 👏🏼 så härligt!
  • Swn

Tack så mycket alla ❤️ lycka och lite oro på samma gång pga tidigare m. Men försöker intala mig Själv att det går vägen. 

• Swn
    TrueResolution skrev 2024-11-24 12:35:46 följande:

Åhh, stort grattis!!! 
    vilken känsla, knappt avundsjuk! 😅
    Har du kännt av någonting? 

Tack ❤️
    mina symtom är tyngdkänsla nere i magen, uppblåst, växtvärk, ömma bröst, inte illamående men lite off liksom, kissar ofta, trött, mycket drömmar och vaknar mycket på natten. 
  • Swn
    Pinmis skrev 2024-11-24 21:40:34 följande:

Vårt femte försök, hade absolut inga symtomer så jag väntade egentligen på mensen för att sen för första gången ge mig få ägglossningstester för att krydda lite extra , men plofs 2 streck. har tagit 2 andra totalt 3 tester olika tillfällen och jag är verkligen gravid jätte skum Känsla 🥲❤️
    Så härligt. Stort grattis!
  • Swn
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-25 08:53:42 följande:

Omg jag tror jag är gravid????? Ser ni? 
    Jaaaa grattis !!! 👏🏼😍
  • Swn
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-25 18:13:21 följande:

Åh herreguuuuud, tror inte det är sant, men jag är gravid 🥹😭❤️

Måtte nu detta lilla liv stanna kvar ❤️🙏🏻

Vilken lycka 🥰 stort gratti!
  • Swn
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-25 19:38:48 följande:

Tog digitalt för att säkerställa och ja, det var positivt innan! Jag är gravid!!

Fantastiskt 🥰 stort grattis!
  • Swn

Startade en BF augusti 2025 tråd för oss som beräknas i augusti ❤️ 

• Swn

BIM idag så jag delar med mig av stegringen på testen. Jag testar med easy@home och wondfo som är köpta på amazon. Började testa på ÄL+9 
  • Swn
    Anonym (2) skrev 2024-11-26 11:04:18 följande:
    Bli inte rädd om de slutar bli mörkare, jag försökte testa till dye stealer med dem när jag blev gravid med första barnet. Men de blev aldrig mörkare efter äl+16 sen var de samma styrka hela tiden. Grattis 🥳
    Va bra att du sa det! Man blir ju orolig för minsta lilla ❤️
  • Swn
    NassaNisse skrev 2024-11-27 07:53:48 följande:

alltså, förlåt ! Ville ta ett test till för jag vill inte ge upp hoppet då blödningen va kraftig! 

tänkte inte så mycket på det, doppa stickan och la den åt sidan, måste till jobbet sen, oj testet måste kolla det! Va??!! Ser ni vad jag ser eller inbillar jag mig så pass att jag ser??? Är det verkligen ett streck??? Spök??? Enligt min beräkning så bim -3! 

snälla ser någon mer??? Vad tror ni??? Jag är i shock!! Jag har ju blödit?? Ska jag hoppa tillbaka till denna tråd! Nu skakar jag 
    testet fick följa med i bilen! 

Ser positivt ut 🥰 grattis! Man kan ha nidis i flera dagar har jag läst och i många fall misstar man den för mens. Jag fick nidis med nr 2 och även denna graviditet runt ÄL+ 5 och ÄL+ 8/9 men inte så kraftig. Var så säker på att mens var på g men sen slutade det och plusset kom 😍

förstår att du är chockad! Men du är gravid 👏🏼🥳
Svar på tråden BIM November 2024