Inlägg från: Anonym (låtdethändadennagång) |Visa alla inlägg
  • Anonym (låtdethändadennagång)

BIM November 2024

Hej!

vi försöker återigen att få det att lyckas! första gången jag använder mig av ägglossningstest, kan någon hjälpa mig att tolka när jag kommer ha min ?peak? bara genom att kika på dessa test? nedersta togs idag på eftermiddagen. Funderar även på hur stor chansen är till graviditet är om vi ?bebisdansat? idag, även fast ägglossning inte skett än. kommer såklart fortsätta med äl test och bebisdans närmsta dagarna.

kram till er alla, ha en fin lördag🥰
    Anonym (Ägglossning?) skrev 2024-11-16 20:29:50 följande:
    Svårt att säga men utifrån egna erfarenheter skulle jag tippa på typ i övermorgon 😁
    Iiih spännande!! nu har vi försökt ett år, men utan resultat. Jag är en sån tokig person som tror på mycket hokus pokus, änglanummer och sådant. Har sett massor av det senaste dagarna, samma siffror och önskar mig samma sak varje gång. kanske är bebisgudarna med mig denna gång🤞🏼🤞🏼❤️
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 07:02:54 följande:

Hej! 

Har inte skrivit här inne på nån månad då jag försökt slappna av och inte testa ihjäl mig 😂.
    Men nu såhär dagen innan beräknad mens kunde jag inte hålla mig. Är de någon som ser något på bilderna? Eller är jag helt tokig ? 🙈

Jag ser en svag linje!! fortsätt testa😍

Blir galen på detta haha, varför känns det som att det inte blivit starkare sen 16/11??😭 (äl test)

Blir galen på dessa ägglossningstest😭😭 känns inte som att det blivit starkare streck sen 16/11. Nedersta är från 3 tiden idag :/ upplever ändå ägglossningssymptom med humörsvängningar, ömma bröst och vattniga/klibbiga flytningar. Hjälp!!😫 förlåt om bilden blivit suddig när man laddat upp på fl
    Björkskogen skrev 2024-11-20 18:12:00 följande:
    Vilken dag är du på? 
    Kan testen va kass? 
    Är på cykeldag 16! Kan mycket väl vara så att testen inte är bra, men dom går inte ut i datum förrän 2026 iallafall😢
    eemmisss skrev 2024-11-20 19:49:45 följande:
    Vilken tid tar du testen? Mina var jättesvaga morgon och kväll, men starkare mellan kl 13-16 typ. Om det kan vara en sån sak? Det var liksom svagt streck vid 10, starkt streck vid 15 och sen svagt igen vid 20. Sedan likadant dom andra dagarna.
    Om du jämför de 2 nedersta så är den utmärkt med 20/11 tagen imorse medans den omärkta togs idag vid 15 tiden!
    Björkskogen skrev 2024-11-20 18:12:00 följande:
    Vilken dag är du på? 
    Kan testen va kass? 
    Är på cykeldag 16! Kan mycket väl vara så att testen inte är bra, men dom går inte ut i datum förrän 2026 iallafall😢
    Anonym (S) skrev 2024-11-20 19:46:32 följande:
    Du kan ha ägglossning sent också. Man behöver inte ha ägglossning i samband med ägglossningssymtom. Kroppen kan förvirra en duktigt!
    Jaa så kan det ju absolut vara! Brukar vanligtvis ha ägglossning kring denna tid, så blir därför förvirrad över att den skulle var senare..

Godmorgooon!

vaknade imorse och skulle ta mig min heliga kopp kaffe, och jag spottade ut det rakt framför mig. Fy vad vidrigt det var!! Antingen var det för länge sen jag avkalkade kaffebryggaren, eller så visar mig kroppen tecken på det som komma skall. Hoppas självklart på det sistnämnda😍😂

till er som har sett mina äl tester som inte gjorde mig klokare, så kan jag säga att efter 20/11 så har linjen bara blivit svagare, så jag gissar att det var min topp då och att testet bara var dåligt haha! Vi har bebisdansat lite sporadiskt den 16, 20 & 21. Förhoppningsvis räcker det för att pricka in rätt🥹

idag ska vi på julmarknad för att tänka på annat, kram på er och lycka till med allt!!

Godmorgon!

vad är sannorlikheten att äl tester fortsätter vara starka vid graviditet? Har legat såhär starkt i 5 dagar ungefär (rosa testet i bakgrunden). Tog ett CB testa tidigt test, och jag kan skymta en svag linje på den (bild tagen inom 3 minuter). Vad tror ni? Har väldigt oregelbunden cykel så vet inte exakt när jag har BIM!
    Anonym (låtdethändadennagång) skrev 2024-11-25 07:18:40 följande:

Godmorgon!

vad är sannorlikheten att äl tester fortsätter vara starka vid graviditet? Har legat såhär starkt i 5 dagar ungefär (rosa testet i bakgrunden). Tog ett CB testa tidigt test, och jag kan skymta en svag linje på den (bild tagen inom 3 minuter). Vad tror ni? Har väldigt oregelbunden cykel så vet inte exakt när jag har BIM!
    Uppar mitt inlägg och hoppas på svar!
Svar på tråden BIM November 2024