Inlägg från: Anonym (Hoppas på plus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppas på plus)

BIM November 2024

Hej,
    jag har inte skrivit något bara observerat så hoppar in här jag hade ägglossning i söndags 10/11 BIM 22/11 (lång väntan) 
    jag såg att ni tippsat om att man kan se hur mycket hcg det finns i kroppen efter x antal dagar är det någon som kan hjälpa mig att tolka den här 🙈

Hej,

Någon som har någon erfarenhet!
    känns som hoppet försvann nu när jag åkt på världens förkylningsbakterie så jag kommer behöva äta antibiotika! 

Hade ÄL i måndags så är på Äl+4 idag känns som det är kört om man är sjuk och på det äter antibiotika! 

vi har endå försökt i 8 månader och känns som varje extra månad är sååå lång tid! 

någon som hört eller varit med om något liknande men endå resulterat i pluss?

Äl+7 idag känns som man sitter och letar tecken hela tiden så fort man känner något! 
    känns som jag har lite molande värk brukar inte ha det 4-5 dagar innan mens (har bim på fredag) 
    kändes kört för mig tidigare i veckan då jag trodde jag skulle få antibiotika men verkar vara en vanligt förkylning så hoppas inte det påverkar! 

tidigare i dag när jag nös drog det till rejält i ligamenten i magen brukar aldrig hända har även varit dålig i magen i två dagar man tar alllt som symtom just nu 🙈😅

Eost skrev 2024-11-18 10:14:06 följande:

Hej! 

hur går det för er som har BIM nu i veckan? ☺️ hur mår ni? 

jag har BIM 22/11

jag har också bim 22/11 funderar på om jag vågar testa på fredag men man blir ju så besviken när man får negativa tester! 

jag brukar ta spända bröst såhär 4 dagar innan mens men har inte det nu vet inte om det är bra eller dåligt 😅
    brukar även få extrem huvudvärk några dagar innan mensen får se om den dyker upp snart 🤯

Varför sitter man och går in på NC 10 gånger om dagen som att det ska hända något nytt 🤣
    Min kurva ser lite annorlunda ut från vad den brukar den brukar gå lite upp och ner inget speciellt mönster men nu ser man en stadig ökning efter en liten dipp på äl+6 

liknar min kurva jag hade sist jag va gravid men vågar inte hoppas 

vågar man testa snart är på äl+9 idag bim på fredag min mens brukar alltid sänkas lite dagen innan mens så har den inte sjunkit något på torsdag kanske man vågar testa då 🤭

Haha mens brukar sänkas temp ska det ju vara såklart 🤣🤭

Anonym (Hoppas på plus) skrev 2024-11-19 11:25:22 följande:

Varför sitter man och går in på NC 10 gånger om dagen som att det ska hända något nytt 🤣
    Min kurva ser lite annorlunda ut från vad den brukar den brukar gå lite upp och ner inget speciellt mönster men nu ser man en stadig ökning efter en liten dipp på äl+6 

liknar min kurva jag hade sist jag va gravid men vågar inte hoppas 

vågar man testa snart är på äl+9 idag bim på fredag min mens brukar alltid sänkas lite dagen innan mens så har den inte sjunkit något på torsdag kanske man vågar testa då 🤭

Dålig dag igår tempen sjönk dock inte under ?sträcket? jag tog ett negativt gravtest (inte morgonurin) vet inte hur jag tänkte där visste ju att det skulle va negativt och tempsänkningen på det men idag vaknade jag upp med högre tempt igen!! 
    Äl+10 eller 11 idag lite osäker på exakt dag för ägglossningen och BIM i morgon eller lördag lite spännande hoppet steg ju lite idag när tempen inte sänkts mer den brukar göra det dagen innan mens!  

idag sjönk tempen till 36,47 min temp brukar alltid sjunka till 36,40 eller strax under dagen innan mens så antar att det är kört även denna gång 😞

har bim idag senast i morgon! 
    vart så besviken i morse när jag vaknat så jag åkte och köpte en energidryck som jag hållt mig ifrån den här månaden 😢

Hjälp!!!!! 
    nu har tempen höjts lite va helt hundra på att den skulle sänkas mer tog negativt test igår och nu på morgonen skulle haft mens igår eller idag! 

men till min oro jag fick antibiotika igår och det står att man inte ska äta den när man är gravid/planerat att bli gravid jag har tagit en tablett igår för jag trodde ju inte att va gravid eftersom tempen sjönk igår men nu har den höjts testen är ju fortfarande negativa så kanske inte är gravid endå men hur skulle ni tänka göra???? 😣🤔

Svar på tråden BIM November 2024