Nanathalie skrev 2024-11-18 10:19:17 följande:
Bim 23e så på lördag. Har gått från att vara förhoppningsfull till en känsla av att det nog inte tagit sig ändå. Men det får tiden utvisa. Ska på begravning på lördag, på bim. Sjuk tajming. Idag och inatt är jag borta med jobbet och har fullt ös så kommer inte testa förrän typ torsdag är mitt mål. Får se om jag lyckas hålla mig till det.
Har illamåendeattacker emellanåt och dålig aptit. Trött och känner mig varm konstant. Men, det kan lila gärna vara kroppens reaktion på att mensen är på g. But i hope not.
Hur mår du ❤️
Åh delar din känsla! Av nån anledning har känslan om att det tagit sig vänt. Men än behöver vi inte ge upp helt ❤️
usch då! Hoppas det blir en fin begravning 🥰 men skönt att åka bort med jobbet, så får du annat att tänka på? 😄
håller tummarna för att det är gravidsymtom och inte menssymtom!
Jag mår som tidigare, brösten är ömma och spända men det behöver ju inte betyda något 😅
var ett riktigt arg-monster igår, min sambo va helt chockad för jag är aldrig arg ???? vaknde arg imorse också. Men känns lite lugnare nu. Nu är jag mer nedstämd och trött i kropp å knopp. Små känningar runt livmodern. Men som sagt inget av detta behöver betyda något alls. ska försöka hålla mig från att testa tom bim. ????