• Kattensara

BIM November 2024

Hej på er! 
    Får man hoppa in lite sent med er? :) jag är väldigt taggad på ett syskon till min dotter. Osäker på när jag hade ägglossning men har bim runt 19-20 november. Tog dock ett tidigt clear blue test imorse som visade negativt:( vilket gjorde mig ledsen. Kan det vara så att jag måste vänta några dagar? jag har haft liite mensmol sen 1 v efter ägglossning, som jag hade förra graviditet. men nu börjar jag tänka att det kanske bara är önsketänk:/ har oftast cyklar på 30-32 dagar. 

• Kattensara
    Supermario91 skrev 2024-11-17 09:37:38 följande:
    Hej, samma här, negativt test imorse. Försökt sedan maj med ett missfall i augusti, trodde de skulle tagit sig vid de här laget så är så väldigt besviken. Känns som hela hösten gått Så långsamt när man bara väntar på BIM hela tiden..
    Samma här!
    bim 19-20e och idag neg tidigt test? 😢 det sjuka är att jag fortfarande hoppas. Men ska försöka invänt mensen och chilla med testandet
  • Kattensara
    MrsHoppas skrev 2024-11-17 16:30:07 följande:
    Samma här! :( negativt test och BIM på tisdag..  

Dock ingen mensvärk och inget blod.. brukar nästan alltid få rosa flytningar flera dagar innan mens.. Men vågar inte hoppas. 
    då är vi ju lika då! Men då låter det ju som det finns lite hopp? :) ska hålla tummarna för oss. jag fattar verkligen inte hur de tidiga testen funkar, eftersom det står typ 99% säkerhet ett par dagar innan Bim. men uppenbarligen så är det väl inte det då eftersom det finns dom som plussat senare men får neg på de tidiga innan? Men jag kanske bara krånglar till det 😅
  • Kattensara
    MrsHoppas skrev 2024-11-17 20:20:54 följande:
    Jaa men exakt haha! 

När ska du våga testa igen? Jag väntar till onsdag och ser om mensen kommer 😬
    Jag tänker också att onsdag blir bra! Om inte mensen kommit vill säga. Måste chilla lite med att testa känner jag 😅
  • Kattensara
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-19 08:21:14 följande:

Känner igen mig så. En på jobbet berättade nyss att hon väntar sitt tredje barn, och jag nyss haft missfall med mitt tredje 😭 AJ vad det tar illa även fast jag är glad för hennes skull. Det blir vår tur snart 🙏🏻💕

En till i samma sits :( bestämde mig innan för att det inte skulle få påverka mig så negativt. Men det är ju lättare sagt än gjort nu :( vi får ses i december bi gruppen annars ;)
Svar på tråden BIM November 2024