BIM November 2024
Hej alla! Jag är så nervös att jag mår illa. Jag har BIM imorgon och jag har alltid spottings 2-3 dagar innan mens. Jag har inte fått mina spottings ännu. Jag gjorde en spolning av äggstockarna innan ägglossningen den här månaden. Jag tänker att det kanske retade menscykeln på något sätt och gör att mensen är sen. Men samtidigt kan jag inte sluta tänka på att mina spottings är sena. När jag går igenom min Flo ser jag att mina spottings HAR kommit den här dagen vid ett tillfälle förut, det var i april i år. Så idag går jag ju och tittar i trosorna hela tiden, mår seriöst dåligt av nervositet. Har inte ömma bröst, har känt mig trött men haft svårt att sova. Har varit andfådd. Haft lättare molvärk samt känner mig trött och tung i ryggslutet, som jag brukar ha innan mens. Min sambo ska komma hem med ett graviditetstest ikväll. Jag är på ÄL+9 och BIM-1. Har kort menscykeln och lutealfas. Usch, känns som att dom bruna flygningarna eller bloddropparna kommer när som helst under dagen! Det är så psykiskt påfrestande!