• Anonym (N)

BIM November 2024

Mensvärk som började fyra dagar innan bim. Har bim imorgon eller söndag. Har alltså rejäl mensvärk, även hugg i ryggen. Någon som haft det förut men visat sig vara graviditet? (Man försöker ju med all typ av hopp om att mensen inte är på väg) 😆 Inte haft mensvärk så många dagar innan mens förut. Hittills bara negativa resultat, 10 dagar efter äl idag. 

Alltså det här med att planera bebis är fasen inte lätt! Överanalyserande av symtom, temp kurvor, ägglossningstest, försöka se små små små eventuella tecken till plus på gravtesten, studerande av flyttningar osv osv.?Igenkänning?  😂

• Anonym (N)

Alltså, har kramper i magen sedan 3- 4 dagar, (förlåt för info men rikliga flytningar som typ strax innan ägglossning). Gravtest negativt och bim idag, äl +10 idag. 
    Är HELT inställd på mens, men brukar int heller ha dom här symtomen innan mens ????.? Detta analyserade..  

🔸Mina två tidigare graviditeter har jag plussat äl +9 båda gångerna. Vilka dagar har ni plussat när ni fått plus?

🔸 Fick missfall i September, börjar nu fundera på om allt detta är ?kroppens sätt? att komma tillbaka igen? Nån annan med liknande erfarenheter? 

• Anonym (N)
    Anonym (En till) skrev 2024-11-09 08:54:50 följande:

Härligt att det stegrar Och känns! 

här har det också stegrat! 

första från igår (ett testa tidigt, syntes bättre igår när det var nytaget) och dagens (vanligt, mäter 25 mlU) som är starkare än igår t.o.m. tror jag. Så stegringen känns ändå bra! Snart vågar jag tro att jag har plussat 😂❤️

Solklart plus!
    GRATTIS! 🌞 
  • Anonym (N)
    MammaIda00 skrev 2024-11-11 16:53:14 följande:
    Positivt! Grattis! 🥳 
  • Anonym (N)

???? KOSTTILLSKOTT ????

Vore intressant att veta vilka ev tillskott ni ätit inför graviditet och varför? Nyfiken! Jag har bara ätit Folsyra. 😊

• Anonym (N)
    mothertotwo skrev 2024-11-14 17:12:51 följande:

Ni som plussat och som har kort lutealfas på ca 10 dagar. Hur länge väntade ni med att testa er? :)

Jag plussade förra cykeln på äl + 9. Lutealfas alltid på 10-11 dgr 😊
  • Anonym (N)
    mothertotwo skrev 2024-11-14 17:28:23 följande:
    Har du en menscykel på 31 dagar? :) 

Jag har oregelbunden mens, men dem senaste tre månaderna har den varit regelbunden. 31, 33, 31 :) Ägglossningssmärta mellan den 10-12 nov och nu känner jag absolut ingenting. Börjar få lite små ömma tuttisar och fylliga men det brukar komma typ 6 dagar innan mens. En pms vecka helt enkelt! Det blir bim för mig om 7 dagar. 

Får hålla ut till den 21 med att testa helt enkelt. 
    Har en cykel på allt från 31-34 dagar 😊.
    Lycka till med testandet, håller tummarna! Har själv gått över till December gruppen men hänger kvar lite här ändå. 
Svar på tråden BIM November 2024