• studerade

BIM November 2024

Hej så kul med många plus ❤️❤️❤️❤️ hoppar in här. Är inne på försökt ca 12 nåntin. längesedan jag orkade skriva här men gör ett försök. Haft tydlig ägglossning enligt temp men inte fått på äl test. jag kollade för sent med testen. Är kul när man kan följas åt och glädjas eller tröstas.

Bim dag 14/11

• studerade
    ❤️❤️❤️svagt + idag med testa tidigt ❤️❤️❤️❤️ jag har svårt att tro och ta in de ❤️❤️❤️❤️

har känt mig ?gravid? i livmodern typ lindrig mensvärk men inte riktigt och superömma bröstvårtor. vi har försökt länge och de är så fantastiskt ❤️ pappan fick bästa presenten i morse❤️  

grattis alla ni andra och håller tummarna för er som väntar ☺️
  • studerade
    Escruds skrev 2024-11-12 09:35:24 följande:

Ni som blivit gravida nu i november och har färska minnen av tidiga symptom, kände någon väldigt starkt väldigt kort efter ÄL? Jag har sedan ÄL känt en avgrundshunger oavsett om det vara 30 minuter sedan jag åt, mått illa från och till men det har lagt sig nu. Har haft ont i äggstockarna i flera dagar men det har också avtagit nu. Mina bröst känns som att de blivit brutalt misshandlade och min i vanliga fall extrema PMS lyser med sin frånvaro och visar sig mer stundvis än konstant. Har BIM om 5 dagar och testen är jäkligt negativa. (Jag vet att jag testar tidigt) Men har någon annan haft väldigt tydliga symtom men ändå fått negativt ända fram till beräknad BIM?

Bra fråga!! jag har fått svagt + i förrgår och svagt idag ocksåRynkar på näsan men ömma bröst utan dess like och svullna. Känns gravid i magen/livmodern och värk baki svanken Gravid
    har bim torsdag-fredag. När har du
  • studerade
    Escruds skrev 2024-11-12 10:56:49 följande:
    På söndag. Kör dock enligt flo så har inte testat med stickor osv men mensen brukar komma med +-någon dag utifrån vad flo förutspår. Gjorde två tidiga test häromdagen som visade negativt men dagen efter positivt och jag vet att de är helt opålitliga då men man får ändå upp hoppet. Vi har försökt i 5 år, har ett barn på snart 6 år och fick missfall för exakt ett år sedan sen har det varit blankt sen dess.
    Ok, håller tummarna för oss båda Hjärta har ni gjort någon utredning? Vi gjorde de för ca 1,6 år sedan och försökt sedan dess.
Svar på tråden BIM November 2024