Hej, behöver mest skriva av mig lite.
Först bara ett stort grattis till de som plussat sen jag var inne och läste senast!
Vi har försökt i fyra månader nu, två av de menstruationerna har jag haft en så sjuk krampande smärta i samband med mens, så jag bokade tid hos gyn och fick gjort ett VUL. Där hittade hon två cystor på vänster äggstock varav en såg ut som "vanlig" ägglossningscysta på ca 30 mm och en något större (45 mm) som ev var mer blodfylld. Tankarna liksom snurrar och jag är orolig att detta ska påverka våra möjligheter.
Glömde såklart helt att ställa den frågan när jag var på plats...
Ska på återbesök redan 10/12 (om 5 v) för då är deras UL-expert på plats "om det skulle behövas" och jag är lite nervös. Kan ju inte göra något just nu ändå, men är en informationssökande trygghetsnarkoman som starkt ogillar att inte veta vad som kommer hända härnäst.
Mensen ska komma söndag eller måndag och jag vill bara ha det överstökat denna gången så att vi kan invänta och hoppas på tydlig ägglossning nästa cykel. Kan inte heller sluta notera att det känns annorlunda på vänster sida nu när jag vet. Usch.
Vill bara att tiden ska flyga förbi nu och försöker hålla mig upptagen så jag inte kan tänka så mycket.
Håller tummarna för er alla att det blir plusmånad för er och om inte så ses vi nog i decembertråden längre fram