Inlägg från: Anonym (LängtarEfterTredje) |Visa alla inlägg
  • Anonym (LängtarEfterTredje)

BIM November 2024

Hallå! 

Hoppar in jag med. Här längtar vi efter vår tredje skatt. Trodde jag skulle känna mig klar efter två men hjärtat skriker efter sista pusselbiten. Har två sedan tidigare födda 2019 & 2020 nu ser vi fram emot vår 2025:a Hjärta

Lycka till allihopa, skickar babydust er väg! Baby

2/11 - Emzor
    2/11 - B3tt4n
    5/11 - Anonym (Syskonlängtan)
    6/11 - Anonym1050
    6/11 - drömmenomentrio
    10/11 - Anonym (LängtarEfterTredje) 
    11/11 - Anonym (Lantisen)
    13/11 - Siripiri
    14/11 - Anonym (en till)
    19/11 - Mallotti

Hejsanhoppsan! 

Jag hade helt bestämt mig att inte testa förrän efter BIM denna gång då jag kastade en väldigt stor peng i sjön förra månaden Skrattande 
    Men jag kan inte hålla mig, beställde just hem ett paket med stickor. 

Förra månaden hade jag vad jag trodde var massor av symptom, men var icke gravid. Denna månaden inte alls, sjukt ont i brösten, oerhört ömma, men de va de ju förra cykeln med från ingen stans. Tungan ute

Det ända ovanliga är väl vad jag upplever det som ökade flytningar. Hoppet finns ju där iallafall! 

Beställde 8 stickor, kommer testa varje dag från att dom kommer sedan borde mensen dyka upp där mot slutet av nästa vecka om den kommer, hoppas inte. 

Drömmenomentrio skrev 2024-11-04 07:04:33 följande:

Det stämde!!!😍
    GRATTIS !!😍
    MG98 skrev 2024-11-04 15:41:51 följande:

HÖR OCH HÄPNA! 
    Eller så känner åtminstone jag 

Ni kan ju höra min övertygelse i tidigare inlägg om att mensen kom. Tog nyss ut tampongen för att jag kunde inte riktigt släppa tanken som väcktes av svarat ang. om det inte kunde vara en inplantationsblödning ist för mens. Ni vet hoppet är det sidors som lämnar en. 

Den var typ helt torr! Lite brunt kladd. Ursäkta mina ocensurerade ordval. Kände mig så dum men jag slet av förpackningen på ett sånt svåravläst testa tidigt från clearblue och det är ett sträck! kom direkt, brett och fint men såklart jättesvagt! Testade alltså negativt i morse!

Vad i hela friden tänkte jag, känner mig så lurad av mig själv! Slet av plasten från ett digitalt! Jajjemän Gravid 1-2! 

Är i chock! 

Fattar att det såklart är väldigt känsligt och osäkert såhär tidigt men var så övertygad om att det ska bli flera försök! Fattar ingenting.  

Hujedamig!! 

Vilken fantastiskt positiv chock! Fyfan va roligt!!! 

Grattis!!! 😅😍 förstår verkligen att du är i chock!! 

Pandan14 skrev 2024-11-07 06:41:53 följande:

Ser ni det där?!🥹🥹🥹🥹
    Oja! Håller tummarna för stegring 😍😍
    Anonym (En till) skrev 2024-11-07 15:06:48 följande:

Hallå nu måste jag diskutera med någon! Som jag skrev tidigare har jag ju haft nån märklig känsla igår och idag likt den man har när mjölken rinner till när man ammar. Jag tog precis en dusch och testade att trycka på bröstet. Vad händer? Jo, det kommer MJÖLK! Har inte ammat barn på snart ett år och har inte läckt en droppe sen barnet var typ 1 år. TROR ni att detta kan vara ett graviditetstecken? Jag är på ÄL+8 idag.

För min del hade det inte varit ett tecken. Tyvärr.. 
    Jag ammade senast för 4 år sedan och jag kan fortfarande klämma ut ?mjölk? ur båda brösten. 🌺
    h4llon1 skrev 2024-11-07 18:51:26 följande:

Fick notis att mina tester levererats i brevlådan, höll mig för glatta livet o pinkade så fort jag kom hem 😂 
    tydligen var jag inte helt knäpp igår när jag tyckte mig se något 🥹
    GRATTIS! 🌺😍

Idag kom mensen! 

Min cykel varierar lite och är väldigt kort, idag är CD 24, så tråkigt med mens ofta samtidigt kommer väl nästa chans lite snabbare antar jag. Drömmer

I december har jag BIM två gånger, vi får väl se när det lilla ägget vill ta sig. 🥰

Pandan14 skrev 2024-11-08 08:19:28 följande:
    Vad tråkigt att höra :( oj, två gånger?? Hur lång cykel är de då?

Min cykel i genomsnitt är 25 dagar. varierar mellan 24-27 dagar. 

Så BIM kommer vara bland de första dagarna i december och sedan igen bland de sista dagarna. Hoppas ju på ingen mens alls dock. Haha 😊

Svar på tråden BIM November 2024