Siripiri skrev 2024-11-10 20:53:01 följande:
Det är nog bättre att vara insatt, jag är alldeles för insnöad 😅
Det ska du inte känna♥️ Man vet ju aldrig vad som är anledning till man inte blir gravid, för min del tror jag mycket att min endometrios ställer till de.
Ja bodybalance är ju rätt chill om jag förstått rätt, tror coreflex är motsvarigheten på Friskis (är Friskisinstruktör). Det är ju bra att du inte dricker kaffe Iallafall 😃 hur är det med energidrycker? Ajda.. jag fick min gubbe att sluta snusa, men noll kaffe kommer aldrig gå 😅 har iallafall fått han att börja äta lite rosenrot.
Har du regelbunden cykel? normallång lutealfas?
mycket/lite pms? Ömmande bröst långt innan mens? Mycket/lite mensvärk?
Inga regelbundna energidrycker heller faktiskt, kanske blir 1-2 stycken per månad. Haha bra jobbat med snuset! Varken kaffe eller snus kommer jag lyckas få sambon att sluta med 😅
Jo men den är regelbunden tycker jag, varierar mellan 24-28 dagar. Fick absolut precis googla vad lutealfas är 😂 mellan 12-15 dagar har den varit de senaste månaderna. Vad gäller pms tycker jag inte att det är nåt jag märker av direkt, inte heller ömmande bröst. Första dagen mycket mensvärk sen knappt nånting 😅 dock brukar jag inte logga mina symtom innan eller under mens så kanske finns där nåt mönster ändå, som jag inte själv tänker på 😅
Har i två månader nu tagit rosenrot mellan mens till ägglossning, i övrigt tar jag inga andra kosttillskott (förutom folsyra men de hjälper ju inte själva fertiliteten). Sambon min tar inget heller. Men läst att zink kan vara bra? Vill minnas att du tidigare skrivit att du tar en hel del? 😅 några tips?