• Ophelia1231

BIM November 2024

Är på äl+6 idag och jag vill bara att riden ska gå fortare!!😅
  • Ophelia1231
    MG98 skrev 2024-11-08 06:25:03 följande:

Tempen har gått upp igen för min del så det känns i alla fall hoppfullt igen! Grattis alla +are, håller tummarna för oss! Är själv nu på 4+0, ni? När tänker ni kontakta bm för inskrivning? 

Jag är på 5+0 gr inskrivning nästa vecka😀
  • Ophelia1231

h4llon1 skrev 2024-11-09 08:42:24 följande:

Här har testats nu senaste dagarna för o försöka se en stegring 😅 en är ju knäpp. Vet man ska vänta två dagar mellan men de kan ju inte jag. Så ena bilden är rfsu tidigast och sen dagens längst ner. De tidiga är från förrgår & igår o där tkr jag mig att de nedersta är något starkare trots bara en dag mellan 🤪 
    mår illa på morgnarna, kissar konstant, ont i brösten haha. Hur går de för er andra?

jag Väntade någon dag mindre än 2 veckor innan jag tog ett till sånt vecko test, och det har ju blivit fler veckor så hoppas de går som de ska ????
  • Ophelia1231
    Anonym (Nr3) skrev 2024-11-26 07:25:10 följande:

Fortsätter testa mig i ett försök att stilla oro och testen ökar iaf. Men jag har typ inga symtom mer än värk i mage och rygg. V.4+2 idag och med mina tjejer mådde jag illa och kräktes tidigt. Tänk att oron aldrig försvinner 🙈

Jag är i vecka 8 och jag började få symtom i vecka 6 så du behöver nog inte oroa dig😊
Svar på tråden BIM November 2024