Coops personal
Verkar vara så i hela landet.
Finns flera på Stora Coop där jag bor som rent bedrövliga samtidigt som det finns de som uppträder både trevligt och korrekt.
Verkar vara så i hela landet.
Finns flera på Stora Coop där jag bor som rent bedrövliga samtidigt som det finns de som uppträder både trevligt och korrekt.
På "mitt" coop finns en riktig surkärring. Men hon är en riktig surkärring bara ibland. Med jämna mellanrum kan man väl säga. De andra är alltid väldigt trevliga och hjälpsamma. Samma på "mitt" hemköp, där är det också en surkärring och resten är trevliga. På "mitt" willys, där jag bara är någon gång i kvartalet eller så, är ser jag faktiskt inte till personal särskilt ofta, så jag har svårt att avgöra. "Mitt" ica har BARA surkärringar (av alla kön), det går jag inte om jag inte absolut måste.
Jag vet inte om det gör någon skillnad men på mitt coop och hemköp är det övervägande unga/under 35 som jobbar, medan icabutiken har större andel 40+are.
Var på Stora Coop idag. Alltås jag har full förståelse för den som tycker att jobbet inte är toppen, men det är samtidigt ingen ursäkt för att bete sig som en zombie.