Anonym (Man 50 +) skrev 2024-10-18 17:56:01 följande:
Det är noll fel på damen och där med basta har inte med det att göra utan olika lustar som fungerar på olika vis.
En lust är högst visuell och om något annat så mer vulgär och ohämad ksnske man skulle kunna uttrycka det för lättare när det kommer till att vara sexuellt attraherad.
En lust bygger mer på emotionell närhet och uppskattning samt annat som driver på kåtheten kanske mer närhet och trygghet skulle jag säga utan att jag ksn prata för någon annan egentligen, utan vad jag tolkar situationen som när det gäller det sexuella.
Sen uppskattar jag också den emotionella och tryggheten väldigt mycket, men den ger mig inget sexuellt, men den fungerar för att älska men inte ha sex.
Och den visuella biten hos damen ger säkert något litet sexuellt men inte så mycket verkar det som.
Människor är olika I vad dom går igång på och det mer vulgära och ohämade är inget damen tycker om och inget jag hellre tar med av I sovrummet i större utsträckning än vad damen verkar uppskatta då allt annat hade känts fel.
Är bara väldigt visuell till skillnad mot damen och inget är rätt eller fel i livet handlar alltid om en sammklang av att mötas där båda känner att det blir bra för båda och som par, har aldrig velat på lysa något rätt eller fel, sånna termer timmar dåligt i en relation byggd på kärlek.
Det handlar endast om preferenser som är olika för alla på sitt sätt, drifter bygger inte på samma styrka eller smak, man ksm dela en fin stund med någon även vid ett middagsbord även om man äter olika mycket och har olika smak.
Jag är inte så säker om din sits handlar om preferenser. Du verkar medveten och samtidigt inte om att din sorts sexdrift är onormal och behöver hanteras. (Av dig) Du tycker kyssar är som att skicka på kadaver samtidigt som du verkar ha en vulgär och ohämmad läggning. Har du tänkt uppsöka hjälp från vården?