• Nandez

Robinson 2024 Höst

I kväll är det dags igen för Robinson, här kan vi prata om stort och smått om programmet😊

Väl mött😊

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Höst
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-06 19:39:58 följande:

Ja,det ska bli intressant att se om Ramias visioner stämmer. 

JaGlad
  • molly50
    Nandez skrev 2024-11-06 19:45:24 följande:

Flera som har blivit lite osäkra sedan de nya lagen bildades

Ja,det verkar så.
  • Jhannis

Enligt media så var det fel av produktionen att kasta om lagen så här framför att lagen skulle upphöra helt. Läste dock inte allt, men jag håller med att det var fel.

Blir lite irriterad på Ali att han börjar gå enligt Nabaz planer. Man kan alltså inte lita på någon människa 

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 19:49:23 följande:

Enligt media så var det fel av produktionen att kasta om lagen så här framför att lagen skulle upphöra helt. Läste dock inte allt, men jag håller med att det var fel.

Blir lite irriterad på Ali att han börjar gå enligt Nabaz planer. Man kan alltså inte lita på någon människa 

Tycker att det är bra då det rör om i grytan och får pakter att splittras
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 19:49:23 följande:

Vilka media, nyfiken?
  • molly50
    Nandez skrev 2024-11-06 19:52:03 följande:
    Vilka media, nyfiken?
    Ja,det undrar jag med. 
  • Nandez

Thomas verkar inte så omtyckt i Gränslandet av det man såg i trailern, är inte förvånad

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 19:51:09 följande:
    Tycker att det är bra då det rör om i grytan och får pakter att splittras
    Pakter splittras och nya bildas. Ali kommer se till med Nabas och det andra att antingen Ludvig eller Tommy åker ut....

Hoppas att Maxim också kan bilda en allians med det andra laget så att Tove åker ut.
Svar på tråden Robinson 2024 Höst