• Nandez

Robinson 2024 Höst

I kväll är det dags igen för Robinson, här kan vi prata om stort och smått om programmet😊

Väl mött😊

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Höst
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-05 19:40:48 följande:
    Nä och jag förstår dem
    Ludvig gnäller att dom inte kan vinna tävlingar med laget, ändå var det han som gjorde att hans lag förlorade
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-05 19:41:47 följande:
    Säger det samma Bra Maxim lita inte på Tove
    Glad
  • Jhannis

Undrar hur det går nu när det är lag byte....vet inte vilket lag jag ska hålla tummarna för......Blir väl den som inte Nabaz är med på, men i det andra laget är Tove...Rynkar på näsan

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-05 19:43:44 följande:

Undrar hur det går nu när det är lag byte....vet inte vilket lag jag ska hålla tummarna för......Blir väl den som inte Nabaz är med på, men i det andra laget är Tove...Rynkar på näsan

Har så här långt inte haft något favoritlag
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-05 19:47:18 följande:

Vilket gnäll av Ludvig

Jag skulle också vara gnällig om det nya lagkamraterna är så LATA som dom är....gäller för alla att hjälpa till och inte sitta på arslet och få serverad.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-05 19:49:27 följande:
    Jag skulle också vara gnällig om det nya lagkamraterna är så LATA som dom är....gäller för alla att hjälpa till och inte sitta på arslet och få serverad.
    Han förlorade tävlingen men gnäller på precis allt , precis hela tiden
  • molly50
    Nandez skrev 2024-11-05 19:41:41 följande:
    Japp, skulle verkligen inte lita på henne
    Nej,inte jag heller.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-05 19:50:58 följande:
    Han förlorade tävlingen men gnäller på precis allt , precis hela tiden
    Men håll med om att laget han hamnade i är så lata så man blir förbannad. Dom gör inte upp eld, söker inte mat...lägret ser för djävlig ut och en som bara hånskrattar för allt (Nabaz) skulle jag vara som Ludvig och Tommy skulle jag be dem rösta ut så dem slipper se en del personer
Svar på tråden Robinson 2024 Höst