• Steff92

Trodde jag var i v 8 men enligt ul v5

Var på ul idag och blev jätte rolig. Enligt appen så var jag i v 8 men enligt ul så är jag i 5+2 hon sa att hon trodde att graviditeten stannat av eller att den tagits senare 

• Svar på tråden Trodde jag var i v 8 men enligt ul v5
  • Steff92

Enligt app då menar jag gravid app, Jag litar absolut inte på det mer. För enligt preglife eller vad appen heter så var jag i vecka 8 men enligt ul v 5 ´så jag håller tummarna att det växt som de ska

• Anonym (Va?)
    Steff92 skrev 2024-10-17 11:28:08 följande:

Enligt app då menar jag gravid app, Jag litar absolut inte på det mer. För enligt preglife eller vad appen heter så var jag i vecka 8 men enligt ul v 5 ´så jag håller tummarna att det växt som de ska

Ja alltså de apparna går ju efter sista mensen, och har du då inte haft ägglossning på dag 14 så stämmer det ju såklart inte med veckorna. 
  • Anonym (Cc)
    Steff92 skrev 2024-10-17 13:51:39 följande:

Okej, nä har börjat förstå de. 

Håller tummarna att allt är som det ska med det lilla fröet 🙏🥰 Uppdatera gärna när du får mer svar ☺️
  • Anonym (Jag)
    Steff92 skrev 2024-10-17 09:55:28 följande:

Jag gjorde tidigt ul då jag har pcos och gjort en stimulering med letrozol och när man då får positivt på gravtest så görs ett tidigt ul. Enligt appen var jag i V8 den 14/10 men då såg gyn att jag endast var i 5+2. Jag hoppas och ber till alla gudarna att allt ser bra den 24 när jag ska på återbesök 

Förstår , det kan säkert vara så att du har haft ägglossning senare , lycka till Hjärta
  • Steff92

Nu är det snart dags för återbesöket imorgon! 
    Jag är så rädd att få dåligt besked. 
    Var inne på akuten i måndags för jag hade stick och hugg men gyn läkaren sa det är ligamenten som anpassar sig och de sa även en barnmorska. Jag är så jävla rädd 

• Steff92

Har nu varit hos gyn på återkontroll och fick då fram att jag var I v 5+6 alltså flyttad tillbaka igen. Men denna gången såg vi antydan till hjärtslag. Ska dit igen 4 Nov detta tar kål på mig. Ständig oro

• Anonym (Cc)
    Steff92 skrev 2024-10-24 11:16:30 följande:

Har nu varit hos gyn på återkontroll och fick då fram att jag var I v 5+6 alltså flyttad tillbaka igen. Men denna gången såg vi antydan till hjärtslag. Ska dit igen 4 Nov detta tar kål på mig. Ständig oro

Hoppas så att det ska sluta lyckligt för dig! Annars är det ju bara utdragen tortyr 💔
Svar på tråden Trodde jag var i v 8 men enligt ul v5