Anonym (Onormalt) skrev 2024-10-13 13:00:29 följande:
Du TROR det? Så det hör till vanligheterna att du står utanför kvinnors fönster i väntan på att bli kåt av att de känner sig blottade?
Jag brukar inte stå och glo. Har aldrig gjort det tidigare, att stå och glo genom fönster. Jag gjorde det bara då när jag hade vägarna förbi kan man säga. Det var en ren slump, jag var på väg till jobbet och tittade åt sidan, och såg henne. Då stannade jag kvar för att titta mer.
Det var mer att när man gick i skolan, när man var liten, så gick man igång på att se klasskompisar nakna. Då var man ju 11-13 år. Man kunde gömma sig och spionera i deras bastu som de aldrig använde, men som hade direkt insyn till duscharna. Sista gången jag gjorde det så var det en klasskompis som duschade, hon var sist kvar av någon anledning. Vi kan kalla henne Saga. Så då ville jag att hon skulle veta att jag såg henne, så jag gick ur bastun och in där hon duschade och sa nått i stil med hej Saga. Då var jag väl 13 år tror jag. Då blev jag väldigt kåt av tanken att hon stod där och att jag kom in och blottade henne.
Men utöver det lilla i grundskolan, oskyldiga saker, så har jag aldrig gjort nått. Jag har inte för avsikt att vare sig trakassera någon eller begå nått brott. Jag kan styra mina impulser.