• Anonym (Usch)

Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?

Detta kommer eskalera ännu mer tills du skadar nån på riktigt.  Du behöver vård, sök hjälp NU!!!

• Anonym (Usch)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 13:37:15 följande:
    Ja det kanske det är. 

Men det är inte samma sak som att nått kommer eskalera. Inget kommer eskalera. Jag vill inte hamna i finkan. Jag kan styra mina impulser. Jag har inte för avsikt att begå några form av brott. 

Men nått är ju trots allt fel på mig. Att jag kände sån kåthet och fick stånd av att se hennes där, och att hon såg att jag tittade. Det är ju nått som inte stämmer. Jag undrar vad. Rent psykologiskt. 
    För övrigt verkade hon ju inte tycka det var ett problem. Hon kanske till och med ville blotta sig. Som någon skrev i tråden så kanske jag borde tagit en bild på henne och skickat in den till polisen och anklagat henne för blottning? 
    Det hade ju kanske gett henne lite skam? 
    Du är en extremt otäck människa! Du behöver VÅRD för du är verkligen sjuk! Det är inte normalt nånstans att känna eller göra så som du gjorde! 100% säker på att hon inte skämdes ens om hon skulle sett dig, däremot blev hon äcklad över snuskgubben utanför och kommer vara noga med att klä på sig privat i fortsättningen.  Får hoppas för hennes skull att hon inte såg äcklet utanför så hon blev livrädd - det hade de flesta kvinnor blivit. 

Sök hjälp, nu IDAG! 

Du har ju helt uppenbart ingen kontroll alls, du behöver hjälp.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 13:49:45 följande:
    Gubbe? Jag är yngre än henne. Hon var ganska 35, jag är 20-25 år. 
    I hennes ögon lär du vara en slemmig snuskgubbe om hon såg dig.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Och samma igen...) skrev 2024-10-13 17:45:08 följande:
    Ja, detta är ju en del av min poäng.

Om en man hade visat sig på detta sätt, även om det sker helt omedvetet, så hade flera medlemmar sannolikt förfasat sig på det sätt som jag beskriver.

Om en man råkar visa sig på detta sätt, i sin bostad, i sitt eget fönster, så hade han varit en blottande snuskgubbe i ögonen på flera medlemmar.

Vi har som sagt sett denna tydliga skillnad i tidigare exempel...

Den som känner något utta och märkligt behov av att kalla detta en könskrig får väl göra det, om hon har ett sådant behov
    Nej, du har helt fel. Ingen skulle tycka att en kvinna som står kvar och stirrar in i ett fönster på en man som byter om i hopp om att han ska se henne och känna skam och förnedring är frisk i huvudet! Ingen skillnad på man/kvinna, den som gör som ts är sjuk och behöver hjälp!
Svar på tråden Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?