• Anonym (Hh)

Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?

Du är en voyeur och hon visade exhibitionistiska drag. Inget konstigt, hon kan dra för gardinerna om hon inte vill bli sedd. Sen behöver du ju inte stå och glutta utanför hennes fönster varje dag, då blir det creepy, men att beundra något i farten är väl ingen fara. 

Jag är kvinna och jag gillar också nakna kroppar, och att visa upp mig. 

• Anonym (Hh)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 00:05:16 följande:
    Hur lever du ut att du vill visa upp dig? Har du gjort det några gånger? 
    Nej, inte i vardagen men jag är gärna naken på nudiststränder eller går på sexklubbar. Vill inte visa upp mig i en opassande miljö, den som ser ska vara okej med det. 
    Men att byta om i sitt eget hem (beroende på hur man gör det så klart) känns oskyldigt. 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 00:13:58 följande:
    Hur gammal är du och vad får du för reaktioner av männen när du går runt naken då? 
    37. Positiva reaktioner, men inte opassande eller påflugna. Och jag är inte perfekt på något vis, har en vanlig kropp, och jag gillar att se andra vanliga (nakna) kroppar. 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 12:02:00 följande:
    Nä. Jag ville att hon skulle känna skam och känna sig blottad. Det var därför jag stod kvar och inväntade henne. Jag själv känner ingen skam alls av att stå där och glo. 
    Då är det ju en helt annan sak än det jag skrev om tidigare. För mig handlar det om att känna sig bekväm i sin kropp och inte att känna skam. 
  • Anonym (Hh)

Så länge han inte aktivt kommer leta upp någon så är det inte sjukt att beundra andra kroppar. Det med bastun var ofredande skulle jag nog kalla det och inte okej. 
    Dock att kvinnorna ska känna sig blottade och känna skam är en varningsflagg.

• Anonym (Hh)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 13:31:08 följande:
    Det med bastun var i mellanstadiet. Och hur ovanligt är det inte att pojkar eller flickor springer i varandras omklädningsrum liksom? Vem har aldrig varit med om det i en svensk skola? 
    Vi har alla varit med om det, men det är fortfarande inte ett okej beteende. Säger inte att det är onormalt att som barn vilja utforska men även barn måste lära sig respekt för andra människor.
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 13:37:15 följande:
    Ja det kanske det är. 

Men det är inte samma sak som att nått kommer eskalera. Inget kommer eskalera. Jag vill inte hamna i finkan. Jag kan styra mina impulser. Jag har inte för avsikt att begå några form av brott. 

Men nått är ju trots allt fel på mig. Att jag kände sån kåthet och fick stånd av att se hennes där, och att hon såg att jag tittade. Det är ju nått som inte stämmer. Jag undrar vad. Rent psykologiskt. 
    För övrigt verkade hon ju inte tycka det var ett problem. Hon kanske till och med ville blotta sig. Som någon skrev i tråden så kanske jag borde tagit en bild på henne och skickat in den till polisen och anklagat henne för blottning? 
    Det hade ju kanske gett henne lite skam? 
    Fast nej? Stod hon i fönstret och åmade sig eller var hon inne i rummet och bytte om? 

Sen fungerar vi ju alla olika, jag tror att du ska kolla upp begreppet voyeurism för det stämmer in på dig. 
Svar på tråden Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?