Inlägg från: Anonym (Flerbarnsmamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Flerbarnsmamma)

Är ni singel? Hur länge har ni varit det?

Jag valde singel livet pga konstiga karlar som inte kan bete sej Därav jag såg till att bo själv med barnen.
    Lyckas ju bara träffa såna karlar. Nu är jag singel men frivilligt. Men börjar sakna de lite men så mycket konstiga killar jag råkat ut för så man blir ju lite feg o avtrubbad. Vill inte bli sambo nån mera gång men mysigt att ha de där närheten efter sexet oxå o inte bara sticka hem direkt efter man har haft sex.
    Jag har varit ? singel ? i 14år pga jag valde de själv. Men har haft killar ja träffat killar i omgångar men jag ville inte mera .
    Bott själv nu i 11 år . Hur länge har ni bott själv? Som mest. Med barnen räknas de ej

• Svar på tråden Är ni singel? Hur länge har ni varit det?
    Anonym (Hmm) skrev 2024-10-12 05:42:47 följande:

Att alla dina karlar har varit något fel på låter väldigt märkligt. Dessutom så är endast du den gemensamma nämnaren i det hela. Du vill få plocka russina ur kakan helt enkelt. Typiskt svenska kvinnligt beteende. Sen kommer det en grek förbi och du blir så blöt att som aldrig någonsin tidigare och t om erbjuder dina barn till honom, allt bara för att få vara med honom säkert. Kvinnlig realitism på högsta nivå.

Om en kille misshandlar o våldtar en kvinna är de hennes fel då? De är de båda killarna har gjort. Ena festade bort alla sina pengar tog mina pengar o vill ha mera men då satte ja stopp på de. . De är verkligen inte mitt fel att jag faktiskt ser bra ut men när killar beter sej illa så vill man ej ha nåt me de att göra. Sista killen som var värst fick ja veta för sent att han hade blivet anmäld för våldtäkt före ja träffade honom. Men han ljög sej ur de. fick veta när ja väntade hans barn genom att kolla upp de själv via brottsregister.  Såå nää 

Kuk får jag när jag vill ha men nu var de frågan om hur länge man varit singel .
    Träffar killar när ja känner för de o är inte länge utan sex. Men frågan var inte om man är utan sex länge. 😌

Svar på tråden Är ni singel? Hur länge har ni varit det?