En kvinna utsatte oss för övergrepp. Nu är min pojkvän förbannad för att jag försökte få henne ut ur vårt liv.
Jag vet att det jag gjorde var fel. Väldigt fel. Och grovt. Och jag skäms så otroligt mycket. Så snälla, klanka inte ner på mig. Jag vill bara ställa allt till rätta om det går.
Jag har känt min pojkvän i snart 3 år.
Vi blev ett par förra månaden.
När denna händelsen inträffade i juli nångång var alla vi 3 vänner.
Jag känner inte denna tjejen egentligen. Känner henne via min kille. Och ja de har legat innan.
En helg när jag skulle till Stockholm så bokade jag hotell. Jag bor annars lite utanför stan. Men de båda bor i Stockholm och ganska nära varann.
Vi 3 var på en klubb tillsammans och när klubben stängde så frågade jag pojkvännen om han ville sova hos mig på hotellet så han skulle slippa åka hem. Och han frågar ju henne också om hon vill sova med oss på hotellet. Vilket hon tackar ja till. Jag frågar honom varför han ropar på henne och då säger han att han tycker synd om henne att hon ska behöva åka hem när hotellet ligger så nära. Jag köper det och alla 3 sover i samma säng.
Min pojkvän var ju jävligt berusad så han somnar ganska fort. Jag somnar också småningom. Men vaknade senare av att hon gör sexuella saker med mig vilket jag ber henne att sluta. Hon reser sig ur sängen och går till min pojkvän (som då var min vän) och utför oralsex på honom medan han sover. Jag ber henne att sluta upprepande gånger men hon vägrar.
Jag var ju så trött och påverkad av alkohol så jag somnar om men vaknar senare igen av att hon går till honom och utför oralsex igen. Jag ber henne att sluta och hon blir irriterad på mig. Ber mig att dra åt helvete sen går hon därifrån.
Senare på morgonen pratar jag och han om det som hänt och vi båda mår ganska dåligt.
Men..
När jag och min pojkvän sågs så skulle han ha med henne till krogen trots det som hände på hotellet. Vilket gjorde mig jävligt irriterad. Så varje gång jag kom och besökte honom så skulle hon följa med.
Det som fick mig att se svart var när hon senaste gången var hemma hos honom så tog hon av sig helt naken och la sig i hans soffa. Jag säger till honom i smyg att jag inte vill ha människan där, annars drar jag. Snäll som han är så vågar han inte kasta ut henne eftersom klockan var mycket. Det slutar med att jag ber henne gå vilket hon också gör.
Jag ville få bort denna människa för gott vilket slutade med att jag gjorde falska konton på sociala medier och utgav mig för att vara hon. Så jag skrev till min pojkvän.
Målet var att han skulle hata henne. Så jag skrev väldigt fula saker till honom. Inte bara saker som var riktade mot honom även mot mig själv också. Men jag gick nog alldeles för långt när jag skrev till honom från falska kontot och sa att jag stod utanför hans bostad med en kofot. Han var ju på jobbet då och åkte hem eftersom han var rädd för min skull med tanke på att jag var i bostaden.
Jag fortsatte och fortsatte skriva till honom från falska kontot och han trodde verkligen det var hon som skrev dessa sakerna. Han ringde ju upp till henne och skällde ut henne och sa att han skulle blockera henne överallt och att han aldrig mer vill ha med henne att göra. Hon förstod ju inte vad han pratade om. Men jag fick äntligen min vilja igenom. Han blockerade henne överallt.
För att inte göra detta allt för långt så slutar det med samma kväll att jag blir påkommen. Och han blir inte alls glad. Han ber mig lämna honom ifred. Så jag åker hem. Han säger att han ringer nästa dag.
När han ringer nästa dag så är han ganska arg. Och känslokall. Och jag förstår honom. Jag gick för långt.
Han kallade mig för psykopat. Manipulativ. Han säger att förtroendet är helt borta.
Han ville veta varför jag gjorde som jag gjorde och jag berättar varför och jag ber verkligen om ursäkt. Jag vet att jag gick för långt.
Han säger att han behöver en paus från mig. Han vill inte att jag kontaktar honom på några veckor. Han behöver smälta alltihop. Och jag sa att jag respekterar det.
Jag har mått så dåligt. Jag är så otroligt rädd att jag har förlorat honom :(
Jag ångrar att jag gjorde det jag gjorde :(
Jag vill bara att han ska kontakta mig så vi kan reda ut det som hänt :(