• Anonym (J)

30 år med det sämsta knullet.

Fy vad du smutskastar din egen fru. Hon känner väl såklart av att du inte är nöjd med Henne och då vill hon ju såklart inte. Och tror du att man inte märker sådant så har du fel.

Om en kvinna känner sig omtyckt så vill hon och blir mer engagerad i allt också.

• Anonym (J)

Ta du och tagga ner lite. 

Tänd ljus. Ge henne massage. Åk iväg, på något romantiskt. Städa / laga mat hemma. Bry dig om henne. 

Gör du detta? eller ligger du på soffan med en öl och gnäller över att inte få komma till? 

• Anonym (J)

Hon är väl trött och stressad, känner sig kanske intr sedd? Prata! 

• Anonym (J)
    Anonym (abc123) skrev 2024-10-11 22:40:32 följande:
    Jag har berättat, diskat och fejat och lagat alla hörn av huset.Försjunkit mig i barnens bekymmer och planterat tomater. Kollat på diverse mönster att sticka tröjor. Jag vet inte mer vad jag skall göra.
    Men som du pratar om henne här så låter det inte som att du är så mjuk och snäll mot henne. 
  • Anonym (J)
    New Dawn skrev 2024-10-12 09:39:38 följande:
    Vad har du berättat? 
    "Att du vill att hon fortsatt ska förstå ditt behov och erbjuda dig att komma till?".... Eller vad? 
    Tror du att hon blir kåt av att du diskar?... Är det något du hade valt bort om du var singel? 
    När du försjunker dig i dina barn bekymmer skulle jag  tänka att det är barnen du bryr dig om, men du tänker tydligen på att det ska möjliggöra sex? 

Precis. Handlar ju om HUR och VAD man säger. 

Vissa verkar ju tex; Hallå! Nu var det faktiskt hela en heeeel veckan sedan du släppte till! Jag har faktiskt behov! När ska du släppa till egentligen, du är så tråkig!?? glöm att jag ta disken fler gånger!! Nu går jag ut i garaget och dricker öl!! Och DU lagar maten! 

Så otroligt tragiskt 

• Anonym (J)
    Anonym (abc123) skrev 2024-10-11 22:05:49 följande:
    Jag gör stor skillnad på att få "komma till" och "komma intill". Hon har ju förstått mitt behov och erbjuder mig att få komma till sådär en gång i veckan (på en tid som hon bestämmer - det är också det som gör henne till det sämsta knullet). Jag vet inte men någonting tycks hända biologiskt med kvinnor efter 50. Sedan är jag fullkomligt medveten om att jag är ett lågvattenmärke. Jag är det som markerar innan du når botten.

Ditt behov! BEHOV! Komma till! Hon LÅTER MIG komma till. 

Hör du inte själv hur fel det låter? Jag hoppas på riktigt att du inte sagt ett av de orden till henne utan att det bara är något du säger här på nätet. 

Prata aldrig om behov eller komma till med en tjej. Hur hade du själv känt? Om hon ville ta dig där bak? Släpp till för hon har behov? Samma sak

• Anonym (J)

Hon släpper till, en gång i veckan. Så tragiskt! Hade någon ens sagt ordet behov hade den alerig fått röra mig överhuvudtaget. Gå och dra i den istället, så hade jag känt. Ens kropp är ingen rättighet. Behov kan du fixa själv med din hand.

• Anonym (J)

Hade kastat ut en sån med huvudet före 

Svar på tråden 30 år med det sämsta knullet.