New Dawn skrev 2024-10-11 21:44:02 följande:
Det känns som era problem är så mycket mer.
Varför behövde hon ta flest initiativ?
Här på familjeliv läser man väääldigt ofta att både män och kvinnor tröttnar på sex när de måste ta majoriteten av initiativ. I erat fall har det varit hon som gjort det. Bara det kan räcka som anledning att hon tröttnat.
Att du använder ord som "komma till" känns ohyggligt trist och rostigt för övrigt.
Du säger att "innan ni fick barn" var det inget bekymmer.... Samtidigt nämner du att de handlar om "efter 50"
Det måste vara många år som passerat innan hon nådde 50 med barn...så nej... inte heller det känns logiskt.
Jag tror det är fler saker som brister. Bara att välja en trådstart, och rubrik, som du valt känns som ett riktigt lågvattenmärke.
Jag gör stor skillnad på att få "komma till" och "komma intill". Hon har ju förstått mitt behov och erbjuder mig att få komma till sådär en gång i veckan (på en tid som hon bestämmer - det är också det som gör henne till det sämsta knullet). Jag vet inte men någonting tycks hända biologiskt med kvinnor efter 50. Sedan är jag fullkomligt medveten om att jag är ett lågvattenmärke. Jag är det som markerar innan du når botten.