Anonym (Been there, done that) skrev 2024-10-11 20:55:00 följande:
Takes one to know one ... jag har själv varit likadan - men just därför kan jag också säga att det går att komma vidare ❤️ Bra saker att komma ihåg är (i) att det som sagt för det mesta "bara" är i ditt huvud (vilket inte gör det lättare när man kämpar med det, men som ändå kan hjälpa i längden), och (ii) att det alltid kommer att finnas sura jävlar med en fis på tvären, som du helt enkelt inte kan göra nöjda - men det är ok; det är inte ditt fel, och du behöver inte vara älskad av alla, du är precis lika mycket värd ändå ❤️ Ge inte upp - fortsätt som du gör trots den ökade ångesten så kommer det att bli lättare och lättare.
Tack för all pepp!❤️ Haft mycket ångest senaste dagarna över att gå till jobbet vilket inte har hänt sedan jag började där för snart 1 år sedan - pga att jag sa ifrån och det tyckte grabbarna var roligt såklart. Har märkt att jag går bättre ihop med äldre och känner mig mer som en i gänget om man är betydligt yngre. Nu är jag 28 men känns aldrig som jag här hemma med mina jämnåriga..