Vart går gränsen?
Aldrig i livet, jag gjorde klart redan på min intervju. Att jag är en person med hög integritet. Dessutom introvert
Som ogillar att prata om mig själv och mitt liv. Det har ingenting med själva arbetet att göra. Man kan är ju där för att arbeta och inte skaffa privata vänner. Om jag sköter mitt jobb bra och gör det jag ska. Så det jag inget hinder. Han verkade gilla det i alla fall :) jag blev anställd.
Det kanske tyder på att man är av stark karaktär och kan stå på sig. Istället för att gå med på vad som helst.
Jag pratar endast om arbete med mina kollegor. Är inte intresserad av något annat heller. Är det t ex. Arbetsresor) konferens med övernattningar. Följer jag aldrig med på det heller. Och det får man tacka nej till. Eftersom det är utanför arbetstid. Jag tror faktiskt dom uppskattar, att man är så pass fokuserad på arbetet.
Så länge du är trevlig, och sköter allt annat. På en intervju kan du välja att berätta lite mer om vad du tycker om att göra på din fritid. Personligt, men ändå inte för personligt :)