Inlägg från: Anonym (Trolldags) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trolldags)

Varför rata svärmor

Det är ju dina egna hitte på trådar som du har skrivit regelbundet som du syftar på, för det var inte länge sedan som du skrev en exakt likadan tråd som den här. Exakt samma innehåll, ord och formuleringar. 

Jag tror inte att du är någon svärmor och jag tror att du hittar på för att få till en diskussion. Jag går inte på det. 

• Anonym (Trolldags)
    Anonym skrev 2024-10-09 22:48:16 följande:

Ja, det är konstigt hur farföräldrarna alltid mobbas. 
    Man är smittad med pest och kolera

Och så svarar du i din egen tråd. Alltså så sjukt
  • Anonym (Trolldags)
    beli skrev 2024-10-09 23:40:18 följande:
    Intressant, jag läser ganska mycket här inne men minns inte en enda sån tråd. Däremot har jag läst många trådar där kvinnan blir dåligt behandlad av sin svärmor. Har inte du läst dem, TS?

Min svärmor - visserligen är min sons pappa och jag skilda nu, men vi har bra kontakt och hon känns fortfarande som min svärmor - är väldigt snäll, klok och vettig. Jag har bättre kontakt med henne än med min egen mamma, som är knepigare. Min son har bättre relation till farmor än till mormor.
    Nej för ts hittar på. Ts är ingen svärmor utan vill bara få till en hetsig diskussion och hoppas att folk ska gå på det, liksom alla andra av hens hitte på trådar. 
  • Anonym (Trolldags)
    Anonym (Farmor och svärmor) skrev 2024-10-11 11:02:45 följande:

Jag har pratat med så många farmödrar som känner att de inte räknas. Sen kan man ju undra varför inte sönerna sätter ner foten och talar om för svärdottern att det inte bara är hon som ska styra allt.

Men det kan ju kanske också vara så att det är bekvämt att bara hänga med och inte behöva planera nåt?? Inte vet jag?

Vad säger ni söner/män?

Den enda som känner såhär är du och den enda som skapat alla svärmorstrådar som du hänvisar till på FL är du.

Jag tror inte att dina trådar är på riktigt.

Du hittar på diverse trådar för att väcka diskussion. 
  • Anonym (Trolldags)
    Anonym (Igen) skrev 2024-10-11 10:30:47 följande:

Det har skapats flera såna här trådar varje är. TS det är bara att använda sökfunktionen och hitta alternativa svar där. Varför skapa likadan tråd som det redan finns tusen av?

Det är ju Ts själv som har skapat de svärmorstrådarna så det tror jag inte tjänar något till. 🤦🏽?♂️
Svar på tråden Varför rata svärmor