Inlägg från: Anonym (?????) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?????)

Det saknas en kondom

Anonym (Otrogen?) skrev 2024-10-07 15:01:42 följande:
    Det är säkert så att han dragit ett lyxrunk, men är det helt vansinnigt att ändå fråga för att få lite sinnesro?
    Vad tror du han komer svara om det nu skulle vara så att han dragit över sin granne?

Till skillnad mot om han bara tappat bort en eller lekt ballongdansen

Tror du verkligen han skulle säge "Behöde den när jag knullade på min kollega"

Han skulle ljuga, du skulle inte tro honom, sen skulle du korsförhöra honom, bryta ihop, leta igenom hans kallsonger efter spår, om han bytt lakan, om tanborstmuggen stor annorlunda osv

Antingen litar du på honom eller så gör du slut

HUr ska du ha det???
  • Anonym (?????)
    Anonym (Otrogen?) skrev 2024-10-07 17:14:55 följande:
    Eller som ger han mig ett svar som låter trovärdigt och genuint och då kan jag släppa det. Kan ju inte bli värre iaf. Blir jag inte lugnare så har jag iaf inte bara stoppat huvudet i sanden.
    Ge ett exempel på ett trovärdigt svar som gör att du kan släppa det direkt!
  • Anonym (?????)
    Anonym (Otrogen?) skrev 2024-10-07 17:30:35 följande:
    Att han har runkat med den tycker jag är trovärdigt. Skulle han säga att han varit otrogen hade också det varit trovärdigt. Beror ju lite på hur han säger det också. De flesta människor som inte har psykopatiska tendenser kommer inte låta så trovärdiga när de ljuger. 
    Fråga då och saken är ur världen.  På hans svar kommer du tydligt veta vad som gäller.  Du märker om han talar sanning och då är allt lugnt

Eller så märker du om han ljuger och kan dumpa honom och gå vidate med dit liv
  • Anonym (?????)

Lyxrunk, blueball, tokigt ex, en kollega = manliga hittepå för att komma ur en knipa och få vad man vill

Svar på tråden Det saknas en kondom