Det saknas en kondom
Förstår din oro. Jag träffade en som hade kondomer både i plånboken, bilen och lite överallt. Han var otrogen.
Men är han inte konstig på annat sätt (gömmer mobilen, går undan o pratar i telefon osv), så är det nog lugnt.
Förstår din oro. Jag träffade en som hade kondomer både i plånboken, bilen och lite överallt. Han var otrogen.
Men är han inte konstig på annat sätt (gömmer mobilen, går undan o pratar i telefon osv), så är det nog lugnt.
Man behöver ju inte anklaga det först man gör, utan säga ?hörru, det att det saknas en, vart är den? ? kolla reaktionen, där kan man märka jäkligt mycket . Blir han sur/ irriterad så är det ju något. Har han lagt en i bilen, ja okej, han hade den där för han ville försöka ligga med ts i bilen.
Har han inget att dölja så blir han inte sur.
Du inventerar antalet kondomer och bokför?
Ja du kommer verkligen att framstå som en svartsjuk hysterika om du frågar honom. Jobba med dig själv och fundera ut andra anledningar än att han skulle ha varit otrogen.
Denna man jag var med var då otrogen mot sin tjej med mig (jag visste inte då) och vi höll på lite överallt, skogen, i bilen, osv. medans tjejen var hemma en km därifrån.
Såååå ja det finns folk till allt
Men ts, fråga honom! Och stå på dig.
Jag frågade honom. Och Team Lyxrunk kom närmast, grattis! Han tyckte inte att jag var ett psyk och nu kan jag sova lugnt.
Du kanske leker med den, alltså blåser upp den eller häller vatten i den. Vad roligt för dig isåfall.