Min sambo kommer för snabbt
Först! Detta är ett relativt vanligt förekommande problem, speciellt om man har ett ollon som hela tiden täcks av förhud. Så om möjligt se till att ha ollonet blottat hela tiden. Det gör att man få en naturligt friktion/ nötning mellan tex kalsong och hud. Samma vid onani, onanera med blottat ollon och runka i en rörelse där även ollonet vidrörs av handflatan. Finns egentligen ingen quick fix men några har nämnt bedövningsmedel och som alltid mera sex oftare förstås. Använd almanackan är mitt råd. Notera knulldag och tid, skapa en form av systematisk aktivitet men med glimten i ögat, gör det till ett kul event. Testa också att vända på problemet, kanske runka honom med kravet att han skall komma så fort som möjligt, skapa omvänd press. Sedan tänker jag knipövningar främst för kraftfullare stånd men dessa övningar brukar kunna spilla över på förmåga att hålla inne sprutet, och/eller orgasmen. Detta har jag själv tränat in sedan länge. Innebär att jag kan styra att få orgasm utan att spruta, men också frammana ejakulation och hålla tillbaka orgasmen.