• molly50

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (jaha) skrev 2024-12-18 17:32:44 följande:
    Det räknas inte i det här sammanhanget för att den mannen redan är vald av andra kvinnor. Att han säger nej är ett resultat av att kvinnor redan har valt honom och därför är det inte mannens beslut i grunden.
    Jo,det är fortfarande mannens beslut. Med den skillnaden att är han upptagen så kan han välja att tacka nej för att han inte vill vara otrogen t ex.
    Men även singelmän kan tacka nej.

Du svarade inte på frågan. Skulle du ligga med alla kvinnor som skulle stöta på dig?
    Även om du inte finner dem attraktiva?
    Om inte så är ju du likadan som de kvinnor du klagar på.
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-18 17:42:59 följande:
    Hur stötte du på män? Var du bara allmänt trevlig eller frågade du dem rakt ut?
    Det var både ock. 
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-18 17:56:30 följande:
    Jag skulle behöva stöta på dem själv först, så frågan är felställd. Singelmän brukar inte tacka nej.
    Jodå,även singelmän kan tacka nej. Det har hänt även mig.

Så du skulle alltså tacka ja till en oattraktiv kvinna bara för att få sex?
    Kan du svara på det?
  • molly50
    Fiona M skrev 2024-12-18 18:03:13 följande:

Samma. 

Vara trevlig för att se hur de är, sen fråga.

Ja,exakt! Glad
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-18 18:02:12 följande:
    Hela min tid? Nej, inte mer än andra som skriver här.

Hat och aggressivitet är det ni som uppvisar för att jag ifrågasätter saker som tas för givet idag. Ni vill att alla bara ska anpassa sig efter den feministiska dagordningen och vara tysta.
    Och det ska komma från dig som själv har skrivit detta:

Citat: "Jag hade 100% klarat mig bättre i ett land där män har makten som Sverige var förut."

Du verkar vilja att kvinnor bara ska anpassa sig, sitta stilla och vara tysta och ge mannen sex när han vill ha.
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-18 18:10:55 följande:
    Vad frågade du? Frågor om sex.
    Ja,både det och om de ville gå på dejt.
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-18 18:15:21 följande:
    Om det var så att kvinnor gick runt och frågade män om sex, så hade jag väl inte tagit första personen men nu händer inte det på riktigt. Det är en hypotetisk fråga.
    Nej,det är inte en hypotetisk fråga för det kan hända även dig.
    Men om du själv inte skulle ha tagit första bästa,varför klagar du då på kvinnor som inte heller vill göra det?
    Anser du att det bara ska vara förbehållet män att tacka nej?
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-18 18:18:50 följande:
    Är det helt galet att nämna att Sverige sticker ut som har sexköpslagen och att man inte ens får diskutera det utan att bli censurerad?
    Det är klart att du får diskutera sexköpslagen.
    Men om du vill att den ska ändras så att fler män får sex så innebär ju det att kvinnor måste ha sex mot sin vilja.
    Dvs våldtäkt.
    Är det vad du förespråkar?
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-18 18:22:56 följande:
    Anonym (Undrar) skrev 2024-12-18 18:21:20 följande:
    Samt att kvinnor friar, hör och häpna 

Tror du på det själv?
    Det står dig såklart fritt att tro på vad du vill.
    Men vi kvinnor finns som vågar stöta på män.
    Den senaste mannen jag bjöd ut på dejt är den jag är gift med nu.
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2024-12-18 18:33:38 följande:
    Är det aggressivt att tycka att Sverige var bättre på 1900-talet när män hade makten? Det är många som tycker det och inte vill ha det samhälle som vi har fått nu.
    Ja. Men det är väl framförallt kvinnofientligt att tycka att kvinnor inte ska ha något att säga till om.
    Vill du ha det så så står det dig fritt att flytta till ett sådant land där sådana lagar fortfarande gäller.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?