• Anonym (jaha)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (X) skrev 2024-10-10 20:38:55 följande:
    Hur får du ihop det?
    De män som går till horor är inte eftertraktade av kvinnor ändå.

Varför vill inte du köpa sex? Det är ju så bra skriver du.
    Paolo Roberto, Patrick Sommerlath, massa vd:ar från stureplan har köpt sex och det är bara de som har åkt fast. Så nej, du har helt fel om att de inte är eftertraktade.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-10 20:47:13 följande:
    Vilka rättigheter får du in där?
    Är sex en handelsvara?
    Vilka är kvinnans rättigheter då?
    Läs texten. Ja, i de länderna är det en rättighet.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-10 20:41:18 följande:
    Dina polare som har tjej, har de inga fina egenskaper? Hur lyckades de träffa nån?
    Det är inte relevant för ämnet. För varje kille som har tjej. ska det inte behöva finnas en som inte kan få det.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Hejhopp) skrev 2024-10-10 20:38:02 följande:
    Jag vet inte vilken värld du lever i men att göra det mer lagligt gör inte att kvinnor ligger runt mer och sänker sina krav. Jag har haft sexuell umgänge med 4 personer totalt  och alla har varit förhållanden. Hur exakt skulle det förändra min situation att göra det lagligt? Jag kommer inte ligga runt mer och Inte andra heller för de flesta ligger inte runt. 
    Färre män skulle vara desperata efter att ligga med dig när de vet om att sex är en rättighet som inte är svår att få tag på.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-10 20:55:21 följande:
    Klart det är relevant! Vad är det som gör att de lyckas när du inte gör det?
    Du kan ju inte skylla på kvinnorna när kvinnor trots allt väljer dina polare!
    Varför kan jag inte det? De väljer på ett sätt som missgynnar mig.

Det finns inget svar på den frågan mer än att några personer är mer populära än andra och har varit det sen mellandtadiet.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-10 20:56:24 följande:
    I såna fall brukar det handla om makt.

Dessutom, hur eftertraktade tror du de är om sexköpen kommer fram?
    Det är bara för att det är olagligt här, annars hade ingen fått veta det och kunnat ha en åsikt.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (X) skrev 2024-10-10 21:00:22 följande:
    Eller så lär du dig av polarna och slutar gnälla.

Nä, dags att umgås med tjejen, ta det lugnt i din ensamhet TS.
    Det finns inget att lära sig. Du är en mobbare av rang och det är såna kvinnor dras. Är det vad jag ska lära mig?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Hejhopp) skrev 2024-10-10 20:59:31 följande:
    Hur menar du nu? Jag har aldrig haft sex med någon för endast att ligga och många kvinnor gör inte det heller, så hur påverkar detta mig? 
    Färre män skulle desperat söka efter förhållanden också.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Man2) skrev 2024-10-10 21:02:33 följande:
    Är alla kvinnor lika populära då?
    Livet är inte rättvist och har aldrig varit, man föds med olika förutsättningar. Men majoriteten av både kvinnor och män lyckas träffa en partner under någon del av livet. Alla min vänner har gjort det.
    Ja och så är du väl 40+ och vet inte hur yngre kvinnor än dig tänker.

Mindre populära kvinnor har ökat sina chanser på mindre populära mäns bekostnad. Det borde vara rättvist på könsnivå, men det är det inte.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Man2) skrev 2024-10-10 21:13:19 följande:
    Jag har barn och syskonbarn och jobbar med yngre kvinnor så jag hör hur dom resonerar.

Du tjatar om rättvisa som en treåring och du svarar inte på motfrågor utan fortsätter maler på om samma samma samma.

Tror du kvinnor som läser tråden tycker att du verkar vara en intressant och trevlig man och att männen tänker att du verkar festlig att umgås med?
    Det är inte mitt fel att du inte klarar av att hålla en saklig diskussion utan personangrepp. För dig är det viktigare hur någon uppfattas än vad de säger. Det år definitionen av osaklighet och faktaresistens. Verkligheten är inte en bra eller dålig känsla.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?