• Anonym (Så?)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

nihka skrev 2024-10-18 17:35:44 följande:
    Betyder inte att du kommer få knulla. För det måste någon bli attraherad av dig.
    Du snackar om rättigheter och sedan påstår du saker som det inte finns någon rättighet till. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 16:16:36 följande:
    Visst. Du har rätt att klaga på att andra knullar när du inte får till det. Sprid din bittterhet allt du orkar och få än fler personer att vända dig ryggen.
    Och det finns ingen rättighet att någon ska vända mig ryggen. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-10-16 16:37:13 följande:
    Alla får klaga på allt och alla, men det betyder inte att någon som inte klarar av attattrhera någon ska få uppleva någon typ av rättvisesex.

Du behöver lägga ner hela idén om att sex är någon slags resurs/rättighet som ska spridas tunt så alla får knulla.
    Och rent tekniskt så kan sex se ut på ett annat sätt än hur du vill ha det. 
    Du själv föreslår saker som du inte har någon rättighet till. 
  • Anonym (Så?)
    Visst. Du har rätt att klaga på att andra knullar när du inte får till det. Sprid din bittterhet allt du orkar och få än fler personer att vända dig ryggen.
    Och det finns ingen rättighet till att personer som du ogillar ska få ett sämre liv. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-10-16 16:37:13 följande:
    Alla får klaga på allt och alla, men det betyder inte att någon som inte klarar av attattrhera någon ska få uppleva någon typ av rättvisesex.

Du behöver lägga ner hela idén om att sex är någon slags resurs/rättighet som ska spridas tunt så alla får knulla.
    Och då finns det ingen rättighet heller att sex ska fördelas så att alla personer får uppleva ett bra sexliv även för personer som har en sexpartner 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-07 14:53:22 följande:
    Och då exempelvis ska det inte vara så många som taggar andra personer när det handlar om män som inte  sex på en nyhetssajts facebooksida för det skulle vara kul när någon man inte har sex.
    Jag har rätt att få klaga det dom berör en.

Och vad skulle vara problemet att jag får klaga på saker som berör mig?
    Om en kvinna exempelvis blir kallad hora eller hon hör att någon säger hora till kvinnor som har stora bröst så berör det ju henne.
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 16:21:46 följande:
    Sex och förhållanden fungerar alltid på samma sätt. Man väljer varandra och om ingen väljer dig blir du utan och ingen bryr sig om dig och ditt gnäll. Bitterhet över att andra knullar leder inte till att gnällaren får sex.
    Allstå hur sex ser ut i allmänhet 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Man2) skrev 2024-12-07 18:38:57 följande:
    Det finns inga rättigheter när det gäller sex utan det är ett samtycke mellan två personer. Vad är det du inte fattar och har du någon diagnos där man har svårt med samspelet med andra personer? Jag hoppas ingen kvinna jag känner och bryr mig om kommer ta i dig med tång då du verkar bara bry dig om dig själv.

Hade dina åsikter inte varit extremt udda hade du fått medhåll här och det får du inte så tänk ett varv till och jag tror du behöver prata med någon för att bearbeta dina problem.
    Jag bryr mig inte bara om mig själv. 
    Jag tog upp bara om att det finns ingen rättighet att andra saker ska se ut på olika sätt. 
  • Anonym (Så?)
    Det finns inga rättigheter när det gäller sex utan det är ett samtycke mellan två personer. Vad är det du inte fattar och har du någon diagnos där man har svårt med samspelet med andra personer? Jag hoppas ingen kvinna jag känner och bryr mig om kommer ta i dig med tång då du verkar bara bry dig om dig själv.

Hade dina åsikter inte varit extremt udda hade du fått medhåll här och det får du inte så tänk ett varv till och jag tror du behöver prata med någon för att bearbeta dina problem.
    Och om det finns ingen rättighet till sex så finns det ingen rättighet till brasådan. 
  • Anonym (Så?)

Och det skulle vara ett problem när jag tar upp om sex ska inte vara rättvist för sex i övrigt medan sedan föreslår ni att jag ska ha ett sämre liv. 
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?