• Anonym (Så?)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Olsdotter skrev 2024-11-15 19:58:16 följande:
    Vad tänker du på då? Vad ska kvinnor offra för att bli mer kompetenta?

Män väljer inte kvinnor efter kompetens.
    Så kvinnor som är ihop med väldigt attraktiva kompetenta män ska ha sex för husfridens skull?
    För att det ska fungera med att män ska behöva anstränga sig mer så måste kvinnor belöna de män som lyckats klara målen.
    Syftet ska inte bara handla om att kvinnan vill ha sex för hennes skull, hon måste då göra det för mannens skull också. 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Man2) skrev 2024-11-15 20:08:48 följande:
    Rättvist verkar vara några dom du är besatt av. Jag fick inte använda den gula spaden i sandlådan på förskolan bu och bä.
    Det jag menade är att det är vanligt att olika personer säger att det handlar om något annat när det handlar om orgasm vid sex. 
    Eftersom du använder ordet "sex" så blir det som att du erkänner att det visst kan handla om samma sak när kvinnor blir utan orgasm vid och när män blir utan sexpartner.
    Det handlar då också om sex. 
  • Anonym (Så?)
    Olsdotter skrev 2024-11-15 19:58:16 följande:
    Vad tänker du på då? Vad ska kvinnor offra för att bli mer kompetenta?

Män väljer inte kvinnor efter kompetens.
    Hur går det till när du har sex?
    Vill du belöna din man?
  • Anonym (Så?)
    Olsdotter skrev 2024-11-15 20:19:13 följande:
    Nej det är inte naturligt. Naturligt är inte heller liktydigt med bra, men att ett betéende är naturligt innebär att vi kan göra biologiska bedömningar av det..

Jag kan se ett flertal problem med spetmadonationer, liksom fördelar för individen, men inget som berör TS. Av vilken anledning tar du upp ämnet spetmadonationer? Vill en kvinna ha barn utan att ha en far till barnet så går detta lätt att ordna även utan donation, för den delen. Du menar väl antagligen inte att kvinnor som väljer att skaffa barn utan att ha en man skulle avhjälpa sexbrist hos män? Nej, så infantil är du förstås inte...
    Det låter som du vill att det ska vara "naturligt" 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Man2) skrev 2024-11-15 20:23:24 följande:
    Du resonerar så skruvat så jag vet inte ens varför jag bemödar mig med att svara. Jag anser att ett par har sex när båda vill och ingen ställer upp för den som partner. Har du en annan åsikt gällande det?
    Jag resonerade med hur det måste fungera med hens logik om att kvinnor ska använda sex för att göra männen mer attraktiva. 
  • Anonym (Så?)
    Olsdotter skrev 2024-11-15 20:29:42 följande:
    Kvinnor väljer bland top 10-20% av männen. Detta ger en mycket hög konkurrens bland män om kvinnorna. Tidigare hade vi kristendom som löste "problemet".
    Är du konservativ? Religiös?
    Är du en man eller kvinna?
    Det stämmer inte att kvinnor väljer bara mellan 10-20 procent av männen.
    Det finns betydligt fler män som har sex och förhållande än 10-20 procent av männen.
  • Anonym (Så?)
    Olsdotter skrev 2024-11-15 20:29:42 följande:
    Kvinnor väljer bland top 10-20% av männen. Detta ger en mycket hög konkurrens bland män om kvinnorna. Tidigare hade vi kristendom som löste "problemet".
    Är du konservativ? Religiös?
    10-20 procent av männen, det låter som du läst på olika incels sajter hur kvinnor väljer män. 
  • Anonym (Så?)
    molly50 skrev 2024-11-16 12:03:38 följande:
    Du har ju uppenbarligen inte försökt tillräckligt om du inte har lyckats träffa en kvinna.
    Går fortfarande vara så 
  • Anonym (Så?)
    Fiona M skrev 2024-11-16 10:21:45 följande:
    Vilka ska vara vinnare och förlorare i samhället? Män eller kvinnor?
    Det du gör här är att förespråka våldtäkt som eftersträvansvärt i samhället.
    Då skulle det handla om våldtäkter med nuvarande 
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?