Anonym (What) skrev 2024-10-13 13:22:23 följande:
Du är inte bara en lipsill, du är också ointelligent.
Män som visar känslor = toppen!
Män som startar milslånga trådar på familjeliv om att de vill att kvinnor ska offra sina kroppar för att ha sex med dem = en jävla lipsill som INGEN finner attraktiv!
Jag är nyss fyllda 30 så nej, ingen 40+ här inte.
MeeToo handlar om att kvinnor inte vill att män ska behandla kvinnor respektlöst och tafsa/skuldbelägga/tysta ner. Men det förstår du inte heller givetvis då du inte riktigt har alla hästar i stallet.
Måste vara enkelt att förklara alla dina livets problem med att tjejer är DUMMA. Men gråt vidare, du patetiska man, för ingenting kommer hända i samhället som du önskar. Den enda du kan ändra på är dig själv och din inställning, men klart du inte kommer göra det! Det är ju såååååå mycket mer bekvämt att skylla på någon annan - dvs alla kvinnor!
Hoppas du får ett riktigt kul liv och myser loss ordentligt med offerkorftan du stickat till dig
Har jag inte rätt att berätta om mina erfarenheter som du gör?
Varje gång jag har visat känslor istället för en tuff fasad utåt så har tjejer dragit sig undan. Tjejer vill inte ha en man som visar känslor, de vill ha en man som bearbetar deras egna känslor. Du kan tycka annorlunda, men det är min erfarenhet och den har jag rätt till.
Metoo handlade på pappret om sexuella trakasserier, men i praktiken gick det ut på att uppmuntra tjejer till att säga nej till killar. Är du det minsta osäker - säg alltid nej. Det är bättre att säga nej än att säga ja. Följden blir att unga människor har mindre sex idag än någonsin genom historien, vilket är vetenskapligt bevisat.
Vad tror du att det beror på annat än metoo och uppmaningarna till tjejer att alltid säga nej?
Jag är inte ointelligent, jag är snarare för intelligent för att ni ska förstå mina poänger. Den som inte klarar av att föra en saklig diskussion utan persongrepp är ointelligent.