Inlägg från: Missminime |Visa alla inlägg
  • Missminime

Svagt plus spökstreck positvit eller negativt? Vi kan hjälpa varandra läsa av graviditetstester

Som det står i rubriken. Svagt positivt, spökstreck,positivt eller negati. Här kommer en ny tråd av enny TS. Så vi kan hjälpas åt att läsa av graviditetstrater men även ägglossningstester. Skriv vid bilden om det är ett ägglossningstest eller ett graviditetstest ni vill ha hjälp med. Jag vet att det finns liknande gamla trådar som år många år gamla. Därför tänkte ja att vi kan starta upp en ny tråd. Välkomna med tips, tröst o peppning vid behov. Men visa respekt o var inte elaka! Vi är alla hår av samma orsak. Detta kan vara mer känsligt för vissa än för andra tänk på det

• Svar på tråden Svagt plus spökstreck positvit eller negativt? Vi kan hjälpa varandra läsa av graviditetstester
  • Missminime

Gör ett nytt test om några dagar 

Anonym (Anonym123) skrev 2024-10-10 18:57:37 följande:

Testade för 2 dagar sedan och då visade det såhär efter 30 min. Antagligen spökstreck. Mensen kommer lör eller sön och har haft känningar i bröst sen 3 dagar tillbaka och idag fick jag mensliknande smärtor. Testade idag och tyckte mig se ett JÄTTEsvagt streck, tror jag dock kan inbilla mig. Någon som har erfarenhet av spökstreck?
  • Missminime
    Anonym (Pumpan) skrev 2024-10-11 19:24:25 följande:

Det hände precis samma sak med mig?.. är gravid. Dom digitala testen har inte samma känslighet. 

Ta ett nytt test om några dagar. Ta morgpm urinet. Om du fortfarande inte fått mens gå till gyn, barnmorska osv så kan dom ta test på dig 
  • Missminime

Ser ut som ett svagt streck. Mitt råd är att du väntar någon dag till o sen ta ett digitalt

Lolo92 skrev 2024-11-06 07:14:03 följande:

Kanske kan få hjälp av fler ögon här.  RD7 med 5 dagars blasto. Satt in i naturlig cykel. Tog ett tidigt CB test imorse och vi vet inte om vi vågar hoppas på det vi tror är ett svagt streck.Vi gick igenom ett tidigt missfall i våras så såklart lite spända nu.

• Missminime

Jag tycker också att jag ser ett svagt streck

Nattis123 skrev 2024-11-08 13:37:36 följande:

Vad tror ni? beräknad mens imorgon. Kan se en svag skugga men vet inte?
  • Missminime

Ja det är svagt men använd ett digitalt 

Anonym (Testare) skrev 2024-11-09 13:18:20 följande:

Hej!
    Jag tog detta test på bim+3, svagt för att vara efter bim?

• Missminime

Tycker att det ser positivt ut 

Anonym (Testare) skrev 2024-11-09 13:18:20 följande:

Hej!
    Jag tog detta test på bim+3, svagt för att vara efter bim?

Svar på tråden Svagt plus spökstreck positvit eller negativt? Vi kan hjälpa varandra läsa av graviditetstester