Inlägg från: Anon0141 |Visa alla inlägg
  • Anon0141

Svagt plus spökstreck positvit eller negativt? Vi kan hjälpa varandra läsa av graviditetstester

Anonym (Förvirradxflera) skrev 2024-10-11 16:49:09 följande:

Jahopp.... I morse var 2 stickor blanka (ca 6h i blåsan)
    Idag med mer koncentrerat urin (ca 10h i blåsan) så är det streck, tänkte jag tar ett digitalt med veckoindikator eftersom jag är 5 dagar sen.

Tydligen är stickorna inget att lita på :/ 

Hatar premoms tester. Fått falskt positivt på 5 av 10 typ 😭
  • Anon0141
    Anonym (Förvirradxflera) skrev 2024-10-12 07:00:49 följande:
    Har du också fått många starka på rad för att sen få blanka, för att sen få många starka igen?

I två dagar var de blanka (bim+1o+2), tredje dagen (bim+3)fick jag 5 positiva i rad på em, på morgonen efter (bim+4) var 2 negativa men på eftermiddagen fick jag 3 positiva i rad, idag (bim+5) på morgonen är den blank.

Digitalt samt CB early stav visar negativt trots de starka positiva (i mitt tycke).

Jag har aldrig varit med om detta innan när jag testat med premoms, aldrig någonsin fått ett positivt... Och jag är i slutet på lådan ????

Alla testerna från samma batch.
    Nej men flera test som jag verkligen trodde var positivt. Tog ett annat test som verkligen var negativt. Mensen kom typ dagen efter.
Svar på tråden Svagt plus spökstreck positvit eller negativt? Vi kan hjälpa varandra läsa av graviditetstester