Nätdejting är helt omöjligt - min erfarenhet som man
Anonym (Agnes) skrev 2024-10-07 13:57:00 följande:
Du ville alltså ha bekräftelse från kvinnor du inte var intresserad av. Där ser man. Ja, du kan skryta om både ditt utseende och din personlighet, men det är ju ändå du som inte har en tjej. Du verkar inte kunna attrahera tjejer varken IRL eller på nätet, så något är det. Och skyll inte på att du inte hade tid, för då hade du inte heller haft tid att dejta någon.
Och du, är du så jävla snål att du måste välja den sämsta appen bara för att den är gratis, så blir ju resultatet därefter.
Anledningen till att jag inte vill betala är inte ekonomisk utan principiell. Jag tänker inte betalat för nått som är så uselt och som inte tillför något. Det var därför jag testade HP som var gratis. För jag ville se hur det fungerar innan jag ingår några avtal. Det är allt för många killar som nätdejtar i förhållande till tjejer, så man går bara ner sig där. Man hittar antagligen bara tjejer under sin egna nivå som man inte vill ha innerst inne.
Att jag sedan skickade till kvinnor jag inte var intresserad av berodde på att det knappt fanns några jag verkligen var intresserad av. Många såg ut som stryk och var en parodi.