Anonym (Jaja) skrev 2024-10-07 12:03:21 följande:
15 personer? Du menar väl att han inte var tillräckligt attraktiv för 150 kvinnor? Det är ts själv som gör bedömningen att de ligger under hans egen nivå. Ts har uppenbarligen missuppfattat sin egen attraktionskraft. Det är ju en helt klar slutsats.
Anonym (Agnes) skrev 2024-10-07 13:11:35 följande:
Han skickade till 149. Spelar ingen roll om han var intresserad eller inte. Nästan alla av dessa 149 var inte intresserade av honom.
Under den här perioden skickade jag ut meddelande till 149 kvinnor.
Anonym (Kelly) skrev 2024-10-07 13:17:15 följande:
Nej. Det är inte sanningen. 90% svarade inte. 10% svarade och var intresserade.
Av de 90% så bodde majoriteten i andra städer förmodligen och ville inte dejta på annan ort. Jag har själv haft konto där så jag vet att nästan ingen vill dejta i annan stad än sin egna. Av de 90% så fanns det antagligen också individer som inte ens var inloggade och hade gamla konton. Det finns även ett stort antal fejkprofiler som skapats för att få det att se ut att fler kvinnor är med än vad som faktiskt är fallet.
Med tanke på vad HP är för sida och hur svårt det är för män att nätdejta till följd av mansöverskottet, 4 av 5 är män, så finner jag det mycket troligt att TS kan vara en 8a. Många män som nätdejtar kan kontakta 1000 kvinnor och knappt ens få ett svar.
Jag drar detta för sista gången nu.
1. Jag har inte dejtat ovanför min egna nivå. Majoriteten var under min nivå. Både om man ser till utseende, ekonomi och det faktum att jag inte har barn. Många hade barn, vilket är ett stort minus i min värld. Jag vill bara ha någon som ser okej ut och som verkar vettig. Jag är inte så jävla fixerad vid utseendet på kvinnor.
2. Beroende på vem du frågar skulle kvinnor bedöma mig som en 6a till 10a, beroende på vem du frågar. Själv säger jag 8a, för det är min individuella bedömning. Jag är nästan 190 cm, vältränad utan att för den skens skull vara en biff, klipper mig en gång i månaden och använder alltid hårvax, klär mig normalt, har ett ganska attraktivt ansikte utan att för den sakens skull vara någon modell, ser manlig ut, har ansiktsbehåring som ansas, mellanblond hårfärg. Jag vet att jag väcker ett intresse hos kvinnor irl som ofta kan dröja kvar med blicken på stan, som tittar på ett sätt som kvinnor bara gör när de tycker någon är snygg. Jag har haft flickvänner tidigare, speciellt under gymnasietiden. Jag säger inte att jag är supersnygg, jag säger att jag ser ganska bra ut. Jag har en realistisk syn på mig själv. Jag är ingen supermodell och ingen medelmåtta heller.
3. Jag är inte högfärdig eller överskattar mig själv. Jag vet att det finns massvis med snygga män. Jag vet att det finns kvinnor som inte faller för mig. Jag vet att det finns män som är hetare än mig och som de flesta kvinnor skulle prioritera framför mig. Men jag är fortfarande på den övre sidan. Detta baserar jag på vad jag ser i spegeln, på mina erfarenheter irl med kvinnor, på vilka skönhetsideal som råder i samhället.