Nätdejting är helt omöjligt - min erfarenhet som man
Nu blir den här tråden och hela samtalsämnet väldigt utseendefixerat. En person är så mycket mer än sitt utseende. Det är bara en ytlig och liten del. Jag orkar inte snöa in på det.
Min erfarenhet av nätdejting är att det suger. Dock baseras den endast på Happy Pancake för jag har inte haft någon annan. Som vissa är inne på så kan det ha med avståndet att göra. Det var faktiskt en och annan som skrev att avståndet var för långt. Sedan kan jag även ha upplevts som oseriös eller player med tanke på mitt utseende. Men det störde mig att kvinnor som aldrig skulle haft en chans på mig i verkliga livet och kvinnor som var betydligt sämre än de jag haft förhållanden med, inte skrev tillbaks.
Ja, du kan skryta om både ditt utseende och din personlighet, men det är ju ändå du som inte har en tjej. Du verkar inte kunna attrahera tjejer varken IRL eller på nätet, så något är det. Och skyll inte på att du inte hade tid, för då hade du inte heller haft tid att dejta någon.
Och du, är du så jävla snål att du måste välja den sämsta appen bara för att den är gratis, så blir ju resultatet därefter.