Nätdejting är helt omöjligt - min erfarenhet som man
Fast du kan ju inte jämföra en gratisapp med en betalapp och tro att en gratisapp ska spegla hur en betalapp är. Förstår du inte det? Det är ju som att köpa en billig burgare på Donken för att testa och se om den dyra burgaren på finrestauran är värd sitt pris. För att ha läst i 5 år, så verkar logik inte vara din starka sida.
Om där inte fanns några du var intresserad av så är väl det rimliga att inte skicka något alls. Dvs samma beteende som du har IRL. Inte heller särskilt logiskt.
Börjar undra om du bara driver med oss.
Vad man kan lägga till med de betalande apparna är att de allra flesta dessutom har en stor andel ickebetalande medlemmar. Match är ett bra exempel. Där måste man betala för att kunna skicka meddelanden till folk. Men det är inte säkert att den du skickar till betalar, och då är det som att kasta ett meddelande i sjön. För du vet inte vilka som betalar och vilka som inte gör det. Samma med Tinder. De har för övrigt samma ägare.
När det gäller match har jag för mig att statistik visade att bara 30% av medlemmarna betalar.
Men Tinder fungerar ju så att den prioriterar betalande medlemmar i hur de visas för tjejerna. Sen kan du lika hur många du vill.
Min bild finns längst fram, din längst bak i kortleken. Gissa vem som får mest likes. Brukar ha en dejt på någon dag när jag använder.
Snåla jävlar. Slår vad om att tjejerna får hålla upp dörren och betala när ni bjuder ut dem också.