Nätdejting är helt omöjligt - min erfarenhet som man
Ja det är svårare för män att få kontakt. kvinnor och män söker olika saker på dejtisidor och har olika beteenden på hur de gillar profiler. Kanske happy pankake inte är den bästa sidan för dig och din ålder. Har du provat andra sidor?
som kvinna så gillar jag inte happy pankake då man får massor av meddelanden från män som inte matchar vad man söker och de som möjligtvis gör det försvinner i mängden. Föredrar faktiskt tinder då båda måste matcha för att inleda en chat. då kan jag styra så det inte blir för många på en och samma gång och med bättre kvalitet.
att du är lång och vältränad är sällan tillräckligt och inte lika viktigt för alla, det måste finnas något som utstrålar charm och som skapar nyfikenhet. Kanske du behöver jobba på din text och ha några fler bilder där du är avslappnad och som visar vem du är på fritiden. Kanske dina bilder är lite för arrangerade och stela. Visa lite humor i texten (om du har det) eller berätta vem du är. Många missat att personifiera sina profiler med rädsla för att någon ska välja bort dom, men det handlar inte om att tilltala massan utan att hitta den som faktiskt matchar just dig.
sen finns det ju rena turnoffs i texter som du kanske behöver ta bort för att ha en chans till matchningar. Tex jag undviker alltid män som skriver att de har normalt bmi, lever på gymmet, söker någon som tar hand om sig själv osv då det tyder på väldigt mycket ytlighet och även om jag har normalt bmi och tar hand om mig och tränar så tvivlar jag på att den mannen skulle stå vid min sida om jag förändras. i din åldersgrupp där barn och familjebildning oftast står på agendan så är det varningsflaggor att mannen kanske inte kan förstå att kroppen förändras av saker som barnafödande och vakennätter.
sen att du är en 8/10 har jag svårt och tro. Men det har inte så stor betydelse mer än att du kanske behöver vara lite mer rimlig i vad du söker. Män överskattar sitt utseende i större utsträckning än kvinnor och män söker i större utsträckning mer efter utseende än personlighet än kvinnor.