Anonym (Patania) skrev 2024-10-11 21:21:42 följande:
Med tanke på att jag nästan på daglig basis får ihållande blickar från kvinnor i min ålder och yngre så tror jag inte det har att göra med det. Jag VET att jag är ganska attraktiv.
Däremot tänker jag att det kan finnas vissa anledningar.
Den ena är att jag uppfattats som ett fakekonto, en player/fuckboy eller någon utan liv. Jag hade inga bilder där jag var tillsammans med vänner, inga bilder från några aktiviteter. Samtliga bilder var typ porträtt på mig utan syfte. Jag tror även att vissa kan ha uppfattat mig som alldeles för snygg och bra för att vara sann. Så de kände att jag då antingen bara var ute efter ett ligg eller att jag inte var den jag utgav mig för att vara. Jag hade inga fotoverifierade bilder.
Den andra anledningen är att en väldigt stor andel av de jag skickade till bodde i andra delar av Sverige. Och anledningen till att jag gjorde det var att antalet kvinnliga profiler i min stad Malmö var mycket lågt.
Vad var det du skrev om ödmjuk tidigare? Och nu för bra för att vara sann?
Som sagt hade du sett så bra ut hade du fått likes och meddelanden. Det fick jag trots att kvinnor sällan eller aldrig äter upp mig med blicken på stan.