Nätdejting är helt omöjligt - min erfarenhet som man
Träffade min sambo via tinder. Vi råkade ha tur där.
Men innan vi träffades råkade jag mig på några riktiga ägg. Där man både pratade och sågs.
Så jag har både negativa och positiva erfarenheter.
Vissa män ljög om sin ålder. Vissa var i förhållande. En jag träffade hade 20 år gamla bilder, den jag mötte var 20 år äldre än killen på bilderna och vägde 100 kg mer.
Hans första ord till mig var : jag förstår om du är besviken.
Well....
En annan tyckte vi var i ett förhållande redan innan vi sågs. En annan hade kollat upp mig innan vi träffades. Han berättade glatt vilken adress jag bodde på och vilken bil jag körde och undrade om min kreditvärdighet verkligen var så bra som det såg ut... psyko!
Så gott och blandat med folk på dessa sidor!
Roliga historier vart det att berätta för vännerna iaf efter dessa träffar. Ush!
Brukar också kolla lite diskret på dejten jag ska träffa. Mest för att jag är nyfiken, och jag säger inget. Inte bil och kreditvärdighet. Mest sociala medier, om hon har bilder och hur hon uttrycker sig där. Även förstå hur hon är som person, det hjälper mig i hur jag ska bemöta henne när vi ses.
Det är många tjejer som fuskar med bilderna. Förstår ju att man väljer bilder som blev bra, men någon gräns för hur mycket det är okej att fuska finns det ju. Kan man sortera bort dem innan dejt så är det tacksamt.
Såg här att det var killar som gjorde det också, fuska med bilderna. Blev förvånad men jag tror dig. Själv försöker jag vara uppriktig med mina bilder. Nytagna och inga filter. Men så klart så väljer jag ju också sådana bilder jag är nöjd med. Inte upplevt att någon blivit besviken när de träffat mig. Mest tvärt om faktiskt. Fördelen med att vara en usel fotograf.