Inlägg från: Anonym (Texten?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Texten?)

Nätdejting är helt omöjligt - min erfarenhet som man

Du nämner bara dina bilder men har du ansträngt dig med att skriva en bra profiltext som visar vem du är Och vad du söker? Har du fyllt i din riktiga längd (utan att lägga på de obligatoriska 3-5 centimetrarna)? 
    hade du kopierat in din text här hade vi kunnat ge tips.

men tyvärr tror jag det handlar om det gamla vanliga, att män överskattar alltid sitt utseende och attraktionsgrad. Det är komiskt att män alltid tror att de är snyggare än vad de är. Prova skriv till kvinnor som inte har foto! för du gör säkert samma fel som många andra, skriver till unga, attraktiva kvinnor och inbillar er att ni är på deras nivå. en kvinna är hellre ensam är med en man som inte intresserad dem 

• Anonym (Texten?)
    Anonym (Patania) skrev 2024-10-05 22:40:10 följande:
    Var precis den känslan jag fick i flera fall. Jag minns speciellt en profil på en attraktiv kvinna. En av få på den sidan som faktiskt hade ett attraktivt utseende som stack ut. 

Hon var inloggad varje gång jag loggade in. Jag skrev till henne inom några dagar efter att jag startat mitt konto. Fick inget svar och hon besökte aldrig ens min sida och profil. Men hon var konstant inloggad från den dagen jag öppnade mitt konto tills dess att jag avslutade mitt medlemskap. Testa för skojs skull att skicka till henne innan jag sa upp kontot - inget svar, tittade inte ens på min profil. 

Jag tror inte bara att folk är ute efter bekräftelse utan också har det som nått socialt strategispel. Inget verkligt intresse av att träffa någon på riktigt utan bara prata med folk, se hur snygga och attraktiva killar som tar kontakt m.m. Jag tror det blir en kombination av strategispel och bekräftelsejagande. 

Nuuuu förstår jag var felet ligger! Du tror att yngre kvinnor är intresserade av dig. Jag skulle kunna vara tjejen du berättar om. Jag får mängder av meddelanden på min HP-profil och majoriteten är från män som är en bra bit äldre än mig. Jag behöver inte gå in på någons profil för att se ålder på vilka som besökt min sida och sen skrivit. Är personen för gammal så öppnar jag inte ens meddelandet eller går in på profilen. Fast majoriteten av gångerna jag inte ens öppnar meddelandet är för att mannen på profilbilden är ful. De allra allra flesta är det, särskilt på HP. Det finns mycket snyggare killar på Tinder. 

Börja skriv till kvinnor i din egen ålder istället. 

• Anonym (Texten?)

Ju mer jag läser ju mer förstår jag att ts helt måste sakna sex appeal. det ligger i utstrålningen och har inte jättemycket med utseendet att göra. jag har blivit uppraggad av bl.a en fattig, halvful, kort kille men som var jättecharmig och utstrålade sex. Charm är underskattat, samt konsten att flörta. När du beskriver hur du ställer fråga- får svar - ställer ny fråga så blir det uppenbart att du inte har någon charmfaktor. Läs boken The Game av Neil Strauss för att förstå vad cocky funny är vilket många kvinnor faller för. 

Men den trista sanningen är att hade du varit snygg hade du fått fler svar, garanterat. Det finns inte så många snygga män över en viss ålder så då hade du stuckit ut och varit högvilt. Säg en kändis du är lik som är snyggare än dig och en kändis du är lik som är fulare än dig för att ge oss en bild.

• Anonym (Texten?)

Ge gärna exempel på vart singelkvinnor ska vara för att ni ska hitta dem, så kanske situationen löser sig. 

• Anonym (Texten?)

Jag vill gärna se bild och antar utmaningen. Jag lägger upp foto på mig själv om du vågar göra det ts. 

Svar på tråden Nätdejting är helt omöjligt - min erfarenhet som man