• Ascendere

Nätdejting är helt omöjligt - min erfarenhet som man

Anonym (Patania) skrev 2024-10-05 14:56:14 följande:
    Det är lite märkligt. Jag vill verkligen inte låta arrogant eller så men ute i den verkliga världen hade majoriteten av de jag skickade till aldrig haft en chans att få någon som mig. Av alla de jag skickade till var det kanske bara 10-15 som jag verkligen var intresserad av. Men ju färre svar jag fick, ju mer började jag skicka ut i ren desperation bara för att kunna få igång nått. Många av de jag skickade till var låginkomsttagare med vanliga på lager, undersköterskor, maraffärer m.m. som inte har en ekonomi som i närheten av min. Och de var kanske 5-7 utseendemässigt. Många var frånskilda och hade småbarn i bagaget. 
    Deras totala attraktionsvärde var rätt lågt i många fall. 

Jag pluggade till civilingenjör och arbetade vid sidan av. Jag hade rätt uselt med tid att hinna festa runt om man säger så. Det gick även mestadels killar i klassen som du kanske förstår. 
    Är du på riktigt? 
  • Ascendere
    Anonym (Patania) skrev 2024-10-05 22:56:17 följande:
    Utveckla.. 
    Du skriver till kvinnor du inte är intresserad av och egentligen ser ner på, och tror att det inte ska märkas utan att de ska bli tacksamma enbart av att du visar intresse.
    Normala kvinnor känner av sånt på en mils avstånd. 
Svar på tråden Nätdejting är helt omöjligt - min erfarenhet som man