Tror de flesta tjejer dras mer till personlighet och inte utseende och framför allt inte pengar i första hand. Klart att man kanske inte vill ha någon som inte har några pengar alls eller har ett utseende som man inte alls är attraherad utav.
Jag kan säga som så att de killar jag haft har inte varit jättesnygga men de har varit tillräckligt fina för mig. Du kan se hur snygg som helst men ändå vara ful för din personlighet gör dig ful.
Sen att du har pengar och kanske tom visar, skryter om det är inte för alla så attraktivt heller. Jo för de som är ute efter pengar givetvis men då är det ju mest det de ser.
Min nuvarande partner har ett rätt ok välbetalt arbete men inget som sticker i ögonen på andra. Han spenderar hellre pengar på roliga saker som man kan göra än på materiella saker han egentligen inte behöver. Han skulle lätt kunna köpa sig en ny bil men den gamla bil han nu kör duger alldeles utmärkt.
Bor i ett gammalt hus på landet med mer gammaldags inredning för att det passar sig bättre i ett äldre hus. Vet garanterat att han absolut inte skulle vara intresserad av att ens köpa ett sprillans nytt hus.
Att han är praktisk och inte har tummen mitt i handen är för mig en attraktiv egenskap.
Utseende mässigt är han kort och smal och tunnhårig.