Anonym (Patania) skrev 2024-10-05 16:36:58 följande:
Jag kan köpa att en och annan inte besvarar mig. Men jag skickade ut till hundaratals och det gav knappt nått alls. Den tid det tog att hitta alla de profilerna, läsa igenom deras profiler och att sedan skriva till de var mycket stor. Och till sist var det knappt någon alls som svarade. Bara ett jävla tidsfördriv.
Skulle inte förvåna mig om en stor andel av de kvinnliga användarna bara vill ha bekräftelse i form av beundran från män eller använder nätdejtandet som något socialt spel likt The Sims.
För om jag som tillhör övre skiktet av män hade så usel utdelning. Hur väl lyckas då alla andra? Män som är 175 cm långa, feta tappat håret på huvudet, lågavlönat yrke m.m.?
Det finns det säkert de som gör.
Men du använder här i traden ord och fraser som kanske lyser igenom ditt sätt att diskutera som visar en kanske inte riktigt så trevlig person som söker seriöst, fast du säkert är/gör det i verkligheten
Ord som till exempel ?nivå?, ?chans att få någon som mig?, ?5-7 utseende?, ?spela i min liga? , ?lågt attraktionsvärde?, ?dras med någon annans unge?, ?vill knappt ens ha egna barn? (vad nu det betyder), ?bättre brudar, 'utdelning'. Alla dessa ord/fraser tillhör inte en relativt mogen seriöst sökande person anser jag. Om du inte är typ tonåring som letar första flickvännen.