Nätdejting är helt omöjligt - min erfarenhet som man
Anonym (Patania) skrev 2024-10-05 15:25:06 följande:
Jag vet att det låter drygt, men det är ett faktum. Generellt sett blir inte en läkare tillsammans med ett vårdbiträde eller en städerska. Det är verkligheten. Och jag ville klargöra premisserna. Men detta var aldrig nått jag gav utryck för på sidan. Jag nämnde knappt min utbildning, pengar eller status. Jag försökte att bara diskutera folks intressen, kultur, resor, frågade vad de sökte m.m.
Det gör att man majoriteten av gångerna kastar pm utan att läsa dom eller struntar i att svara/blockar när jag sett att dom inte har vad jag söker i deras profil.
Krasst sett behöver du sticka ut på ett sätt som syns och gör att kvinnor reagerar. Antingen via din profiltext eller i det du skriver till dom. Inget mainstream, ingen halv novell eller nåt som riskerar att placera dig i friendzone direkt. Men gärna nåt man inte förväntar sig och som gör att man studsar till.
Diskutera profiltext och vad man söker kan man göra senare när man fått stadig kontakt.
Av det du beskriver så låter det lite som att du tyvärr blivit just friendzonad av dom flesta och resten har nog kanske redan börjat dejta andra när du "knackade" på dörren