Anonym (Patania) skrev 2024-10-05 15:22:36 följande:
Jag förstår att det låter arrogant, men jag måste försöka klargöra diskussionen och förutsättningarna vi pratar om här.
Att jag skulle ha en knepig personlighet köper jag inte eftersom jag försökte vara ödmjuk och trevlig i mina konversationer, samt på min profil. Jag nämnde aldrig nått om pengar, utbildning, status, utseende eller andra krav. Jag försökte vara trevlig och ödmjuk. Men resultatet blev katastrof.
Det gick enormt mycket tid åt att leta och skriva till alla. Jag kunde copy pastat, men försökte skriva individuella och genuina inlägg utefter varje individ.
Jag förstår inte riktigt vad folk tror att de ska finna. Ja det finns snyggare män och rikare män än mig. Men det är knappast så att de som satt på HP kommer hitta någon av de. För det är inte i närhetens av deras nivå, de flesta var inte ens på min nivå. Så jag fattar inte vad de tror att de ska hitta riktigt. Varför sitter man där dag ut och dag in utan att hitta någon om man är kvinna?
För det verkar ju mest vara män som är med där. Så det borde ju inte vara så svårt att hitta någon som kvinna tänker man.
Du lade mkt tid på det, men ingen tid på att hitta någon IRL?
Hur ser ditt umgänge ut? Ditt sociala liv? Varför nätdejtade du?
Ja, de är väl där av samma skäl som du.